شش مکملی که برای رشد عضلاتتان لازم دارید

برای این که بهترین باشید، باید از همه فرصت های پیش رویتان استفاده کنید. این موضوع در هیچ جایی به اندازه ورزش سخت بدن سازی ملموس نیست. با هر سالی که می‌گذرد، دستیابی به اندام رویاییتان سخت تر میشود. بالا رفتن سن، میتواند باعث پایین آمدن سرعت پیشرفت بشود و درگیر شدن با مسائل و سختی های زندگی میتوانند تا حد زیادی تمرکز فرد را از تمرینات ورزشی منحرف کند.
داشتن یک برنامه ورزشی باعث میشود که خوب ورزش کنید و معمولا همه بدنسازان باانگیزه بدو هیچ مشکلی توانایی درگیر کردن مناسب عضلات را دارند، اما بازسازی عضلات مسئله دیگری است. این موضوع به خصوص در زمانی از سال مهم است که موقعیت های اجتماعی و خوردن غذاهای ناسالم با یکدیگر ترکیب شده و مانع پیشرفت ما میشوند.
برای همین هم، این که همه کمبود های مواد مغذی خود را با استفاده از مکمل ها جبران کنید امری مهم است. این کار را میتوانید در تمام طول سال انجام دهید تا حداکثر نتیجه را در زمینه قوی سازی و بزرگ کردن ابعاد عضلاتتان بگیرید.
این برداشت غلط که مکمل ها ضروری نیستند و برای همه کاربرد ندارند مدت ها است که وجود دارد.
اما در زمان های اخیر، با پیشرفت در کیفیت، خلوص و مواد مغذی مکمل ها مشخص‌تر شده است که غذا نمیتواند به تنهایی همه نیازهای بدن را تامین کند. مکمل غذایی یک گزینه اختیاری برای موفق تر بودن در بدن سازی نیست، بلکه از جنبه های اساسی ساخت عضله، چربی سوزی و بهتر کردن عملکرد است.
همانطور که همه ما میدانیم، مهم است که مواد مغذی قبل از تمرینات ورزشی در بدن ما وجود داشته باشند. از دست دادن جلسات ورزشی گاها خیلی هم بد نیست و میتواند مفید باشد، چرا که به روند بازسازی عضلاتمان کمک میکند. اما توجه نداشتن به مواد مغذی میتواند روند بازسازی عضلات را به کلی مختل کند.
اگر در این شرایط ورزش کنید، نه تنها ساخت عضلات صورت نمیگیرد، بلکه ممکن عضلاتتان شروع به خودخوری و از بین رفتن کنند. در صورتی که تمرینات ورزشی با مواد مغذی که در بدنتان دارید متناسب نباشد، این اتفاق حتی با بهترین رژیم ها نیز میتواند بیفتد.
برای این که کاملا مطمئن باشید این اتفاق نمی‌افتد، استفاده از مکمل ضروری است.
در این مقاله من مکمل هایی را ذکر خواهم کرد که به من کمک کرده‌اند 10 کیلوگرم عضله خالص را در طول یک سال گذشته به دست بیاورم و وزنم را از 80 کیلوگرم به 90 کیلوگرم افزایش دهم و این که چطور این مکمل‌ها به من کمک کرده اند که سایز و عملکردم را به عنوان یه بدن ساز طبیعی 35 ساله بهبود بخشم.
برنامه ای برای کسانی که میخواهند نتیجه ای مشابه بگیرند ذکر شده است. مکمل ها به ترتیب اهمیت لیست شده اند.

پروتئین وی

مصرف پروتئین های مفید، پایه و اساسی برای عضله سازی است. پروتئین وی نسبت به سایر پروتئین ها بهتر جذب میشود و معمولا پس از ورزش یا همراه با غذا مصرف میشود. مصرف پروتئین وی بسیار متداول است.
ممکن است که پروتئین هایی که از منابع غذایی دیگر بدست می آیند قوی تر باشند، اما پروتئین وی به سرعت وارد عضلات میشود و شدیدا تاثیرگذار است.
من معمولا دو بار در روز وی مصرف میکنم؛ بلافاصله پس از ورزش و صبح ها به صورت ناشتا تا نیتروژن از دست رفته در طول شب را جبران کنم.
قابل ذکر است که برای بازیابی کامل مواد از دست رفته در طول 8 تا 10 ساعت خواب، بایستی یک یا دو بار در طول شب بیدار شوید و پروتئین مصرف کنید. برای همین هم، مصرف بلافاصله پروتئین پس از بیدار شدن واجب است، و با توجه به تجربیاتم، وی بهترین پروتئینی است که میتوانید مصرف کنید.

ادامه دارد ...

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/68/%D8%B4%D8%B4+%D9%85%DA%A9%D9%85%D9%84%D9%8A+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A+%D8%B1%D8%B4%D8%AF+%D8%B9%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D9%86+%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%AF/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.