روش های اکستنشن مو

خدمات اکستنشن مو لوکس ترین خدمات مویی هستند که در سالن ها یا خرده فروشی های سرویس مو موجود می باشند. یافتن بهترین اکستنشن های مو مناسب برای نوع موهای شما می تواند کار سختی باشد. می توان به این کار به عنوان یکی از ارزان ترین جراحی های زیبایی نگاه کرد و دلیل آن هم این است که موی پرپشت تر هر خانمی را می تواند حداقل پنج سال جوان تر نشان دهد. نظر صادقانه ما این است که اکثر مردم قدر امکان دسترسیشان به موی صد در صد انسانی چه برای افزایش طول، چه برای حجم و چه برای هایلایت های غیر شیمیایی را نمی دانند.
با این که برندها و انواع اکستنشن مو های متعددی وجود دارند، بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم که تمامی روش ها یکسان نیستند و کیفیت مو، ساخت، گارانتی و غیره و غیره، به طور بازری از سازنده به سازنده فرق می کند.
انتخاب مارک و روش برای اکستنشن مو می تواند کاری طاقت فرسا باشد ولی خیلی مهم است که در نهایت آنی را برگزینید که برایتان مناسب ترین است. این به عامل های متعددی بستگی دارد که شامل نوع مو، سبک زندگی و بودجه شما می شود.
روش های اکستشن مو می توانند به دو دسته ای تقسیم شوند که هر کدام روش های نصب متفاوتی دارند:

1. دسته دسته- بافته شده، زنجیره ای و گره خورده در هم

2. قطعات بافته- چسبی، کلیپسی، دوخته شده

روش دسته دسته حدودا از بیست تا چهل دسته مو استفاده می کند که به کمک یک بند یا کراتین چسبی و یا پلی اورتان از یک سر به یک دیگر متصل شده اند. اکستنشن های موی دسته دسته به تکه ها یا قسمت های کوچک موی فرد به وسیله ترکیبی گرم یا سرد متصل می شوند. از سیستم های دسته دسته معمولا با نام بند کراتین، سر میخی، سر صاف یا نانورینگ یاد می شود. این مدل اکستنشن مو با استفاده از عنصری حرارتی به مو متصل می شود. موی شما بین سر U شکل قرار می گیرد و با استفاده از وسیله اکستنشن گرمی می چسبد که چسب کراتینی را که به مو منتقل شده است ذوب می کند.
زنچیره ها نزدیک به ریشه متصل می شوند و برای تغییر مکان جای بسیار کمی می گذارند. استفاده برای افزایش حجم چیزی حدود صد تا صد و پنجاه دسته استفاده می کند حال آن که استفاده از آن برای افزایش طول چیزی حدود سیصد دسته لازم دارد. تعداد دسته ها به مقدار و طول موی خود فرد و ظاهر مد نظر او بستگی دارد.
هزینه اکستنشن های موی دسته دسته به نوع برند، تعداد دسته های افزوده شده و شهری که در آن این کار انجام شده است بستگی دارد. اکستنشن مو ی دسته به دسته معمولا گران ترین روش است و دلیل این هم زمان طولانی نصب آن می باشد که به طور متوسط شش تا هشت ساعت به طول می انجامد.
محاسن:

  • برای موهای پرپشت و زبر بهترین گزینه است.
  • این اکستنشن مو میتواند در صورت رسیدگی مطلوب بین شانزده تا بیست هفته دوام داشته باشد و از این جهت است که این مدل با دوام ترین روش محسوب می شود.

معایب:

  • دوام آن یکی از معایب هم محسوب می شود. هشتاد درصد از آسیب های اکستنشن مو مربوط به هشتمین هفته استفاده از آن می باشد، در نتیجه هر چقدر زمان بیشتری از آن استفاده کنید، احتمال از ریزش و خرابی موی شما بالا می رود.
  • به دلیل زمان نصب و برداشت طولانی، یکی از گران ترین روش های اکستنشن مو می باشد.
  • برای چند بار قابل استفاده نیستند و این به آن معنی است که برای هر دفعه مصرف باید اکستنشن موی جدیدی تهیه کنید.
  • حرارت برای نصب لازم است و این باعث آسیب دیدگی مو می شود.

مراقبت های لازم: از استفاده از محصولاتی که اساس آن ها روغن است یا مدل دادن بیش از حد بپرهیزید.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/45/%D8%B1%D9%88%D8%B4+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86+%D9%85%D9%88/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.