روکش صندلی توسان قدیم

روکش صندلی توسان قدیم  زیباترین روکش تولید شده مخصوص این خودرو میباشد ،  که روکش صندلی مارال در جهت بر آوردن نیاز مشتریان اقدام به تولید و عرضه این محصول خاص به بازار مصرف نموده است ، روکش صندلی مارال علاوه بر تولید و عرضه روکش صندلی توسان قدیم  اقدام به تولید و عرضه روکش صندلی اکثر محصولات خودروسازان مطرح جهانی نموده و در کنار تولید روکش صندلی شرکت های داخلی خودرو اقدام به عرضه روکش صندلی شرکت های خودرو سازی خارجی نیز نموده است.از مهمترین ویژگیهای محصولات روکش صندلی مارال تولید محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با نیاز تمام مشتریان و به خصوص مشتریان با نیازهای خاص میباشد . لازم به توضیح است که به جهت گستردگی بسیار زیاد خودروها در سالهای اخیر و گستردگی بیشتر انواع صندلی خودرها ( تا جاییکه میتوان برای برخی از خودروها در یک مدل خاص به عنوان مثال همین روکش صندلی توسان قدیم بیش از چند نوع صندلی و سایز  مختلف برشمرد ) تهیه و تولید روکش صندلی مخصوص برای تمام انواع این خودروها کاری بس دشوار و طاقت فرساست که روکش صندلی مارال با بیش از نیم قرن سابقه و به مدد کادر مجرب خود از عهده این امر برآمده است ،اقدام مهم دیگر مجموعه تولیدی روکش صندلی مارال استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید اکثر روکش صندلی های تولید شده توسط این شرکت میباشد که همواره با استقبال شما مشتریان و همراهان همیشگی ما روبرو شده است.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/72/%D8%B1%D9%88%DA%A9%D8%B4+%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%D9%8A+%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%86+%D9%82%D8%AF%D9%8A%D9%85/

چطور از مکمل های پروتئینی استفاده کنیم؟

پروتئین در تمامی سلول ها، بافت ها و ارگان های بدن یافت میشود. پروتئین های غذایی برای رشد، ترمیم و تولید انرژی کاربرد دارند. معمولا همه انسان ها پروتئین مورد نیازشان رااز غذاهایی که میخورند دریافت میکنند، حتی اگر رژیم غذایی خیلی مناسبی نداشته باشند. اما چنانچه
تمرینات ورزشی سختی انجام میدهید، یا به هر دلیلی فکر میکنید که دچار کمبود پروتئین هستید، میتوانید مکمل پروتئینی به رژیم خود اضافه کنید.

بخش اول: استفاده از مکمل

ببینید که آیا به مکمل پروتئین نیاز دارید یا خیر

چنانچه میزان پروتئین در بدنتان کم باشد، بدنتان این را بهتان نشان میدهد. البته دیدن چنین نشانه هایی ممکن است گویای مشکلاتیبه جز کمبود پروتئین باشد، بنابراین قبل از استفاده از مکمل حتما با دکتر خود مشورت کنید. برخی از این نشانه ها این ها هستند:

  • ضعف؛ به خصوص‌ در عضلات
  • عدم وجود تمرکز
  • عفونت های مکرر و روند بهبود طولانی
  • تمایل شدید به مصرف شیرینی جات
  • ریزش مو

یک مکمل انتخاب کنید

مکمل های پروتئینی معمولا به صورت پودر موجود هستند. شما میتوانید آن ها را با آب، آبمیوه یا اسموتی ترکیب کنید. مکمل های پروتئینی
هم میتوانند منبع حیوانی داشته باشند، همگیاهی. لبنیات (وی و کازئین)، گوشت و سفیده تخم مرغ نمونه های پروتئین حیوانی هستند. منابع
گیاهی شامل سویا، عدس، نخود و برنج میشوند.

  • بهتر است از مکمل هایی استفاده کنید که منبعشان از مواد غیر پروسس شده و طبیعی است. هرچه ترکیب پروتئین مورد استفادتان ساده تر باشد بهتر است.
  • برای‌کسانی که وگن نیستند، پروتئین وی رایج ترین پروتئین مصرفی است. این پروتئین از شیر کم چرب و کم کربوهیدرات تهیه میشود. پروتئین وی داری مقدار کمی لاکتوزاست.

از مصرف مکمل هایی که مواد افزودنی دارند بپرهیزید.

هنگامی که دارید مکمل پروتئین را انتخاب میکنید، از انتخاب مکمل هایی که مواد افزودنی یا نگه دارنده دارند خودداریکنید. به دنبال مکمل هایی باشید که حاوی شیرین کننده ها و طعم دهنده های طبیعی باشند.

  • لسیتین یک افزودنی طبیعی است. این افزودنی یک چربی طبیعی‌ و سالم است که از زرده تخم مرغ گرفته میشود و برای جلوگیری از گلوله شدن پودر و حل شدن راحت آن بهمکمل افزوده میشود.
  • از موادی مثل سربیتول، مالتیتول و زیلیتول دور بمانید. پیدا کردن پروتئین فاقد شیرینی کار سختی است، اما بهتر است سراغ مکملی بروید که از شکر‌ واقعی و مواد طبیعیاستفاده کرده باشد نه موادی که با روش های‌ شیمیایی دستکاری شده اند.

بدانید که آیا مکمل لازم است یا نه.

از آنجایی که بیشتر غذاها حاوی پروتئین هستند، اغلب مردم احتیاجی به مکمل ندارند؛ با این حال دلایلی وجود دارند که ممکن است باعث شوندبه مکمل احتیاج داشته باشید. حتما درباره مقدار مصرفی مکمل تحقیق کنید چرا که این مقدار با توجه به شرایط هرکسی متفاوت است. این ها برخی از دلایل متداول مصرف مکمل درصورت عدم کمبود پروتئین هستند:

  • تازه برنامه ورزشی خاصی را شروع کرده اید و میخواهید عضله دربیاورید.
  • وقتی که به اندازه قابل توجهی ورزشتان را افزایش میدهید.
  • چنانچه ورزشکاری نوجوان هستید. در این شرایط نه تنها در ورزش انرژی زیادی میسوزانید، بلکه در حال رشد نیز هستید که خود روندی است که به پروتئین بالا نیازمند است.
  • هنگامی که صدمه ای دیده اید (مثلا در طول ورزش) و در حال بهبود یافتن هستید.
  • تصمیم گرفته اید که وگن بشوید.

مکمل را در زمان مناسب مصرف کنید.

برای مصرف مکمل پروتئین بعضی زمان ها بهتر از سایر زمان ها هستند. مکمل پروتئین را به جای یک وعده یا میان وعده در طول روزجایگزین کنید. میتوانید پودر را با اسموتی یا شیر ترکیب کنید.

  • چنانچه علت مصرف مکملتان عضله سازی است، مکمل را درست پیش، پس و با در طول ورزش مصرف نکنید. در این زمان ها بدنتان به کربوهیدرات سالم نیاز دارد. یکنوشیدنی خوب برای بعد از ورزش میتواند شیرکاکائو یا اسموتی همراه با ماست یونانی باشد.
  • وقتی که دارید از مکمل استفاده میکنید حواستان به طرز مصرف مکمل باشد. بیشتر از دوز پیشنهاد شده مکمل مصرف نکنید.

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/71/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1+%D8%A7%D8%B2+%D9%85%DA%A9%D9%85%D9%84+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%A6%D9%8A%D9%86%D9%8A+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%D9%8A%D9%85%D8%9F/

اپراتور تاور کرین شوید!

اگر تا به حال از کنار یک محل ساخت و ساز بزرگ عبور کرده اید، احتمالا یک تاور کرین غول پیکر به چشمتان خورده است که صدها متر بالای زمین معلق است. این غول ها مقدار عظیم الجسه ای از مواد را از یک قسمت به محل کار دیگری منتقل می کنند. اگر از نشستن در آسمان و در ارتفاعات، جایی بالاتر از جایی که پرندگان جرات پرواز در آن را دارند نمی ترسید، پس ممکن است بررسی شغلی مانند اپراتور تاور کرین برای شما انتخاب مناسبی باشد و بد نیست آن را بررسی کنید. راه بسیار سرراستی برای کسب این هدف رفیع وجود دارد و ما کل کارهایی را که باید برای این مسیر انجام دهید در زیر نام برده ایم.

کارهای یک اپراتور تاور کرین

یک اپراتور تاور کرین باید تمامی این بارهای سنگین را با تغییر دنده و فشار پدال ها حرکت دهد. اگر طرفدار جا به جایی دستی هستید، می توانید به آن به عنوان رانندگی (فوق) پیشرفته فکر کنید.
بسیاری از مکان های ساخت و ساز چشمه ای برای بروز انواع مشکلات حتی در بهترین روزها هستند. اگر شما کسی هستید که پنجاه تن را بالای سر دوستانتان معلق نگه می دارید، شک نکنید که ایمنی تنها دوست واقعی شماست.
در این اقتصاد پر هیاهو، قطعا شغل تمام وقت همیشه موجود است. در واقع، حتی ممکن است شما قادر باشید شیفت های خوب و طولانی پیدا کنید و به همین نسبت درآمد هنگفتی کسب کنید.
هرگز فکر نکنید که این شغل شما را محدود و محکوم به کار در مکان های ساخت و ساز شلوغ می کند.
بندرهای بزرگ به اپراتور های تاور کرین برای بلند کردن بسته های کشتیرانی به درون کشتی های باربری و بارگیرها نیاز دارند. با ذهنی باز می توانید خودتان را در هر تعدادی از ماجراجویی های کار درون آسمان بیابید.

حقایق مربوط به استخدام اپراتور تاور کرین

بسیاری از کارمندان تمام وقت می خواهند دو یا سه سال سابقه کار در رزومه شما ببینند. به این دلیل است که بهتر است به کارآموزی فکر کنید. کار آموزی برای شما ورودی ای خواهد شد به زندگی در آسمان.
کارآموزی
کارآموزی یکی از بهترین روش ها برای شروع کار در این زمینه می باشد. یکی از منابع بسیار مهم کارآموزی در آمریکا به عنوان مثال "اتحادیه بین المللی مهندسین اپراتور" می باشد. این جا برای اپراتورهای تاور کرین در جاهای مختلف درون آمریکا، برنامه های کارآموزی برگزار می کند. این برنامه ها به مدت سه تا چهار سال به طول می انجامند و این زمانی است که یک فرد برای کسب اطلاعاتی عمیق و طلایی نیاز دارد.

مهارت های مورد نیاز

وقتی زمان این می رسد که مهارت های خود را ثابت کنید، کارفرمایان آینده نگر دنبال کسانی خواهند گشت که هماهنگی چشم با دستش خوب باشد، استقامت فیزیکی برای کار با ماشین های سنگین را داشته باشد، مهارت های مکانیکی بالایی داشته باشد و همچنین دارای درک عمیقی از سیستم های کامپیوتری داشته باشد که برای کار با تاور کرین مورد استفاده قرار می گیرند.
این یک شغل نسبتا انحصاری است ولی شما باید قابلیت برقراری ارتباط خوب با دیگران داشته باشید، حتی اگر این به منظور ایجاد رفاقت نباشد، باید به منظور رعایت و حفظ ایمنی برقرار شود. هر زمانی که احساس می کنید چیزی درست نیست، از این که چه زمانی باید توقف کنید مطلع خواهید بود.

پیدا کردن این شغل

در آخر، اگر جا به جایی برای شما امکان پذیر است، بد نیست دنبال جاهای مختلفی برای شغل بگردید. حتما مقاله هایی را که آمارهای تعداد امکان های شغلی را درون جاهای مختلف جغرافیایی نشان می دهند بررسی کنید. در صورتی که امکان مهاجرت برای شما وجود دارد، بد نیست که بدانید نقشه هایی که ایالت هایی را که بیشترین تراکم اپراتورهای تاور کرین را دارند، شامل تکزاس، لوییزیانا، کالیفورنیا و پنسیلوانیا می شوند و از نظر آماری در بالای جدول قرار دارند.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/70/%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1+%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86+%D8%B4%D9%88%D9%8A%D8%AF!/

روش های خانگی قالیشویی

به صورت کلی پاک سازی ظاهری فرش، از بین بردن لکه ها، پاک کردن کثیفی ها و متدهای ضدآلرژی زایی فرش، قالیشویی محسوب میشوند.امروزه قالیشویی اغلب با روش های صنعتی انجام میشود، اما روش های قالیشویی خانگی قدمتی بسیار بیشتر از روش های استاندارد صنعتی قالیشویی دارند و درجه موثر بون هر یک از این روش ها، در قیاس با روش های امروزی، نسبت به دیگری متفاوت است.

جاروبرقی

جاروهای برقی از پمپ های هوایی برای ایجاد خلا و بالا کشیدن خاک و گرد و غبار از سطح فرش و زمین کمک میگیرند. سیستم فیلتر در جارو برقی اجازه میدهد که گرد و خاک جمع شده را دور بریزید اما لزوما قابلیت ماشینتان را برای جدا کردن کثیفی افزایش نمیدهد. ابزارآلات قالیشویی مدرن، شامل جاروهای برقی هستند که سری چرخنده دارند و با اسپری به فرش نفوذ کرده و از طریق حرکت در صدها جهت مختلف فرش را تمیز میکنند. این جاروها انواع مختلفی دارند: پمپ هوای تمیز و کثیف، سیلندر و پشتی، خیس و خشک و نوماتیک. جاروبرقی های روباتی نیز جدیدا وارد بازار شده اند.

لکه زدایی

در گذشته استفاده از برگ چای و چمن روشی مرسوم برای تمیز کردن زمین و گرفتن گرد و خاک فرش به شمار می آمد، ولی البته که خطر ایجاد لکه از طریق این روش گردگیری وجود داشت. قبلا، برای از بین بردن لکه جوهر از لیمو، اوکسالیک اسید و آمونیوم استفاده میشد. روغن با خشت، تربانتین و نفتا نیز جزو پاک کننده های مرسوم محسوب میشدند. استفاده از آمونیا و کلوروفورم برای رنگ زدایی پیشنهاد میشد. بنزین و آلوم هم ترکیبی مناسب برای راحت شدن از دست حشرات بودند. خاک دیاتومه و سایر موادی که معمولا برای سطل خاک گربه به کار میروند نیز، تا به امروز برای عفونت زدایی به کار میروند. پارافین شمع را نیز میتوان از طریق قرار دادن حوله روی قسمت پارافینی فرش و بخار زدن به آن با اتوی لباس، از فرش جدا کرده و جذب حوله کرد. برخی از این روش های قدیمی هنوز هم مفیدند و به کار گرفته میشوند. البته در رابطه با فرش هایی که بافت طبیعی مثل پشم دارند باید جدا با احتیاط عمل کرد.
هرچه یک لکه مدت زمان بیشتری در فرشتان بماند، احتمال تثبیت شدن رنگش روی فرشتان بیشتر میشود، حتی اگر ماده ای که باعث رنگ دادن شده است را به طور کامل از فرش پاک کنید. بعضی وقت ها ممکن است حیوانات خانگی روی فرشتان ادرار کنند و این باعث بوی بدی خواهد شد، به خصوص اگر هوا گرم و شرجی باشد. برای تمیز کردن چنین لکه ها و کثیفی هایی، فرش یا قالیچه معمولا بیرون برده میشود و مستقیما با آب شسته میشود. اگر بلافاصله پس از بوجود آمدن چنین لکه هایی حوله خیسی روی لکه قرار دهید (آن را نمالید) احتمال تثبیت لکه را کاهش خواهید داد. لکه های ناشی از رنگ های مصنوعی خوراکی به صورت کلی لکه های ثابت در نظر گرفته میشوند. البته قالیشویان حرفه ای میتوانند این لکه ها را از بین ببرند، یا استفاده از ماشین های قالیشویی اجاره ای که سیستم گرمایشی و مواد لکه زدا دارند نیز میتواند موثر باشد، اما باید در نظر داشت که چنین فرآیندهایی خطر سوختن فرش را به همراه دارند. برای از بین بردن حشرات ریز، ترکیب کردن مواد شوینده لکه زدا با مواد شوینده ضد حساسیت کاری موثر است.

سایر روش ها

استفاده انواع کوبنده های فرش، چه آن هایی که از برگ درخت نخل درست میشدند و چه کوبنده های ماشینی، جاروها، خاک اندازها، و همینطور تکاندن و آویزان کردن، همگی روش هایی هستند که از بیش از 200 سال پیش مرسوم بوده اند و بعضی از این روش ها همچنان نیز به کار میروند.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/69/%D8%B1%D9%88%D8%B4+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%8A+%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%B4%D9%88%D9%8A%D9%8A/

شش مکملی که برای رشد عضلاتتان لازم دارید

برای این که بهترین باشید، باید از همه فرصت های پیش رویتان استفاده کنید. این موضوع در هیچ جایی به اندازه ورزش سخت بدن سازی ملموس نیست. با هر سالی که می‌گذرد، دستیابی به اندام رویاییتان سخت تر میشود. بالا رفتن سن، میتواند باعث پایین آمدن سرعت پیشرفت بشود و درگیر شدن با مسائل و سختی های زندگی میتوانند تا حد زیادی تمرکز فرد را از تمرینات ورزشی منحرف کند.
داشتن یک برنامه ورزشی باعث میشود که خوب ورزش کنید و معمولا همه بدنسازان باانگیزه بدو هیچ مشکلی توانایی درگیر کردن مناسب عضلات را دارند، اما بازسازی عضلات مسئله دیگری است. این موضوع به خصوص در زمانی از سال مهم است که موقعیت های اجتماعی و خوردن غذاهای ناسالم با یکدیگر ترکیب شده و مانع پیشرفت ما میشوند.
برای همین هم، این که همه کمبود های مواد مغذی خود را با استفاده از مکمل ها جبران کنید امری مهم است. این کار را میتوانید در تمام طول سال انجام دهید تا حداکثر نتیجه را در زمینه قوی سازی و بزرگ کردن ابعاد عضلاتتان بگیرید.
این برداشت غلط که مکمل ها ضروری نیستند و برای همه کاربرد ندارند مدت ها است که وجود دارد.
اما در زمان های اخیر، با پیشرفت در کیفیت، خلوص و مواد مغذی مکمل ها مشخص‌تر شده است که غذا نمیتواند به تنهایی همه نیازهای بدن را تامین کند. مکمل غذایی یک گزینه اختیاری برای موفق تر بودن در بدن سازی نیست، بلکه از جنبه های اساسی ساخت عضله، چربی سوزی و بهتر کردن عملکرد است.
همانطور که همه ما میدانیم، مهم است که مواد مغذی قبل از تمرینات ورزشی در بدن ما وجود داشته باشند. از دست دادن جلسات ورزشی گاها خیلی هم بد نیست و میتواند مفید باشد، چرا که به روند بازسازی عضلاتمان کمک میکند. اما توجه نداشتن به مواد مغذی میتواند روند بازسازی عضلات را به کلی مختل کند.
اگر در این شرایط ورزش کنید، نه تنها ساخت عضلات صورت نمیگیرد، بلکه ممکن عضلاتتان شروع به خودخوری و از بین رفتن کنند. در صورتی که تمرینات ورزشی با مواد مغذی که در بدنتان دارید متناسب نباشد، این اتفاق حتی با بهترین رژیم ها نیز میتواند بیفتد.
برای این که کاملا مطمئن باشید این اتفاق نمی‌افتد، استفاده از مکمل ضروری است.
در این مقاله من مکمل هایی را ذکر خواهم کرد که به من کمک کرده‌اند 10 کیلوگرم عضله خالص را در طول یک سال گذشته به دست بیاورم و وزنم را از 80 کیلوگرم به 90 کیلوگرم افزایش دهم و این که چطور این مکمل‌ها به من کمک کرده اند که سایز و عملکردم را به عنوان یه بدن ساز طبیعی 35 ساله بهبود بخشم.
برنامه ای برای کسانی که میخواهند نتیجه ای مشابه بگیرند ذکر شده است. مکمل ها به ترتیب اهمیت لیست شده اند.

پروتئین وی

مصرف پروتئین های مفید، پایه و اساسی برای عضله سازی است. پروتئین وی نسبت به سایر پروتئین ها بهتر جذب میشود و معمولا پس از ورزش یا همراه با غذا مصرف میشود. مصرف پروتئین وی بسیار متداول است.
ممکن است که پروتئین هایی که از منابع غذایی دیگر بدست می آیند قوی تر باشند، اما پروتئین وی به سرعت وارد عضلات میشود و شدیدا تاثیرگذار است.
من معمولا دو بار در روز وی مصرف میکنم؛ بلافاصله پس از ورزش و صبح ها به صورت ناشتا تا نیتروژن از دست رفته در طول شب را جبران کنم.
قابل ذکر است که برای بازیابی کامل مواد از دست رفته در طول 8 تا 10 ساعت خواب، بایستی یک یا دو بار در طول شب بیدار شوید و پروتئین مصرف کنید. برای همین هم، مصرف بلافاصله پروتئین پس از بیدار شدن واجب است، و با توجه به تجربیاتم، وی بهترین پروتئینی است که میتوانید مصرف کنید.

ادامه دارد ...

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/68/%D8%B4%D8%B4+%D9%85%DA%A9%D9%85%D9%84%D9%8A+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A+%D8%B1%D8%B4%D8%AF+%D8%B9%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D9%86+%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%AF/