چگونه بهترین شوینده فرش را تهیه کنیم؟

این مقاله شامل توصیه هایی تخصصی می شود که نحوه انتخاب بهترین شوینده فرش را به شما نشان می دهند تا بتوانید به سرعت و به راحتی زمین خود را تمیز و تازه کنید.
یک شوینده فرشی که از کیفیت خوبی برخوردار است می تواند با بخشیدن زندگی جدید در هر دفعه مصرف به فرشتان تازگی ببخشد. اما نمونه های نامرغوب زیادی وجود دارند. در واقع یک چهارم تمامی نمونه هایی که برای این مقاله تست شده اند آنقدر بد بوده اند که دوری کردن از آن ها توصیه شده است. از آن جهت که شوینده فرش می تواند سرمایه گذاری بسیار بزرگی باشد، قطعا انجام تحقیقات کوچک پیش از سر زدن به مغازه به صرفه خواهد بود.

شوینده های فرش شامل چه انواعی می شوند؟

به صورت عمده دو نوع شوینده فرش وجود دارد. شوینده های فرش استاندارد فرش های شما را تمیز خواهند کرد ولی قادر به جمع کردن آشغال ها و از بین بردنشان نیستند و شما ابتدا باید فرش را جارو بکشید. تمیزکننده های چند کاره یا دو کاره می توانند علاوه بر شستن فرش، نیاز به استفاده از جارو برقی را برطرف کنند. اگر شما مشکل جا دارید، شوینده فرش چند کاره قطعا گزینه خوبی برای شما خواهد بود، ولی هنوز مدل دو کاره آن که بتواند رقیب یک جارو برقی به تنهایی باشد و نقش آن را به همان خوبی ایفا کند پیدا نشده است. فراموش نکنید که شوینده های چند کاره هرگز نمی توانند از حیث قدرت تمیز کردن با جارو برقی در یک رده قرار بگیرند.

آیا شوینده های فرش می توانند روی زمین خالی هم مورد استفاده قرار بگیرند؟

برخی از شوینده های فرش می توانند روی زمین هم استفاده بشوند اما حتما در صورتی که تمایل دارید مدلی را بخرید که بتوان از آن در سطح های مختلف استفاده کرد ، مشخصات آن را قبل از خرید چک کرده و از این مورد اطمینان حاصل فرمایید. هر چند این خیلی مهم است که از شوینده های فرش یا ماشین های چند کاره روی لمینت بدون محافظ یا سطح چوبی استفاده نکنید. این از آن جهت است که این سطح ها به راحتی با آب صدمه می بینند.

مفیدترین ویژگی های شوینده های فرش شامل چه مواردی می شوند؟

تعدادی از ویژگی های شوینده های فرش هستند که می توانند برای تسریع بخشیدن شست و شو و تاثیرگذار کردن آن به شما کمک کنند. این موارد ممکن است سبب افزایش قسمت شوند و از همین جهت بد نیست اگر به این که واقعا به کدام نوع احتیاج دارید خوب فکر کنید. برخی از مفیدترین ویژگی های آن ها شامل موارد زیر می شود:

  • ترکیب کننده خودکار: برخی شوینده های فرش آب و مایع شست و شو را به صورت خودکار ترکیب کرده و در زمان به شما کمک می کنند.
  • ابزاری برای درزها: برای تمیز کردن فضاهای باریک و کنج های کم فاصله.
  • اسپری مایع شست و شو: برای از بین بردن لکه های سخت قبل از شروع شستن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مکنده خشک: ویژگی شوینده های چند کاره برای برداشتن آشغال پیش از شست و شو.
  • برس دستی: برای تمیز کردن پله ها، لوازم خانگی و سایر سطوح فرش شده.
  • ابزار توربو: برس دستی قابل چرخش برای مناطق عمیق که نمی توان با سری زمین عادی به آن دست پیدا کرد.
  • تولید گرمای مخزن آب: برای افزایش تاثیرگذاری شست و شو به کمک گرم نگه داشتن آب.

چه مقدار باید برای خرید شوینده فرش هزینه کنم؟

قیمت شوینده فرش دامنه نسبتا گسترده ای دارد و طبق تست هایی که روی این محصول ها انجام شده، ثابت شده است که خریداری این محصول ارزش صرف پولی بیش از مقدار مینیمم را دارد و در این صورت است که می توانید روی مدلی که تهیه کرده اید حساب کنید و نسبت به این مورد آسایش خاطر داشته باشید.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/55/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%D9%8A%D9%86+%D8%B4%D9%88%D9%8A%D9%86%D8%AF%D9%87+%D9%81%D8%B1%D8%B4+%D8%B1%D8%A7+%D8%AA%D9%87%D9%8A%D9%87+%DA%A9%D9%86%D9%8A%D9%85%D8%9F/

روکش صندلی سانتافه نیو / IX45

روکش صندلی سانتافه نیو / IX45  زیباترین روکش تولید شده مخصوص این خودرو میباشد ،  که روکش صندلی مارال در جهت بر آوردن نیاز مشتریان اقدام به تولید و عرضه این محصول خاص به بازار مصرف نموده است ، روکش صندلی مارال علاوه بر تولید و عرضه روکش صندلی سانتافه نیو / IX45 اقدام به تولید و عرضه روکش صندلی اکثر محصولات خودروسازان مطرح جهانی نموده و در کنار تولید روکش صندلی شرکت های داخلی خودرو اقدام به عرضه روکش صندلی شرکت های خودرو سازی خارجی نیز نموده است.از مهمترین ویژگیهای محصولات روکش صندلی مارال تولید محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با نیاز تمام مشتریان و به خصوص مشتریان با نیازهای خاص میباشد . لازم به توضیح است که به جهت گستردگی بسیار زیاد خودروها در سالهای اخیر و گستردگی بیشتر انواع صندلی خودرها ( تا جاییکه میتوان برای برخی از خودروها در یک مدل خاص به عنوان مثال همین روکش صندلی سانتافه نیو / IX 45 بیش از چند نوع صندلی و سایز  مختلف برشمرد ) تهیه و تولید روکش صندلی مخصوص برای تمام انواع این خودروها کاری بس دشوار و طاقت فرساست که روکش صندلی مارال با بیش از نیم قرن سابقه و به مدد کادر مجرب خود از عهده این امر برآمده است ،اقدام مهم دیگر مجموعه تولیدی روکش صندلی مارال استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید اکثر روکش صندلی های تولید شده توسط این شرکت میباشد که همواره با استقبال شما مشتریان و همراهان همیشگی ما روبرو شده است.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/54/%D8%B1%D9%88%DA%A9%D8%B4+%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%81%D9%87+%D9%86%D9%8A%D9%88+%2f+IX45/

مکمل - مکمل بدنسازی

مکمل های بدن سازی مکمل هایی رژیمی هستند که معمولا توسط افرادی مورد استفاده قرار می گیرند که در یکی از حوزه های بدن سازی، وزنه برداری، هنرهای رزمی ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند. در کل ورزش به هدف کمک به افزایش تناسب اندام در جرم بدن است که این نیاز را به وجود می آورد. هدف افزایش ماهیچه، افزایش وزن بدن، ارتقای عملکرد ورزشی و در برخی ورزش ها، کاهش همزمان درصد چربی بدن به منظور ایجاد درصد بیشتری از ماهیچه می باشد. در بین این موارد بیشترین نوع مورد استفاده نوشیدنی های پروتئینی، شاخه زنجیره ای آمینواسید ها (BCAA)، گلوتامین، آرژینین، اسیدهای چرب ضروری، کراتین، HMB و محصولات کاهش وزن می باشند. مکمل یا به صورت آماده سازی عنصر تک یا به صورت دسته ای فروخته می شود که مورد دوم شامل ترکیب های اختصاصی مکملهای مختلف فروخته شده به منظور ارائه حسن های همکاری کننده می شوند.

در حالی که بسیاری از مکمل بدنسازی توسط عموم نیز مورد استفاده قرار می گیرند، تعداد دفعات استفاده در زمانی که این محصول مشخصا توسط بدن سازان مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است.

یکی از متاآنالیزها به این نتیجه گیری دست یافت که برای ورزشکارانی که در یادگیری ورزش های مقاومتی فعالیت دارند و به مدت 13 هفته به صورت میانگین مکمل های پروتئینی مصرف می کنند، سطح پروتئین کلی آن ها تا روزانه 1.6 گرم دچار تغییر در وزن بدن شده و در نتیجه افزایش کشش و جرم کمتری از چربی بدن را به خود به همراه دارد و به صورت کل می توان گفت چربی جای خود را به ماهیچه خواهد داد. افزایش جرم ماهیچه به صورت آماری قابل توجه است ولی همزمان عدد بزرگی نیست.

به ورزشکاران در یونان باستان توصیه می شد که از حجم بالای گوشت و شراب استفاده کنند. تعدادی گیاه دارویی مورد استفاده مردان و ورزشکاران از همان زمان قدیم در میان تمام فرهنگ ها قرار می گیرد و این به منظور تلاش برای افزایش کشش و استقامت است. در دهه 1910 میلادی، یوجین ساندو که اولین بدن ساز مدرن در غرب شناخته می شد، استفاده از کنترل غذایی برای بهینه سازی رشد ماهیچه را پیشتنهاد کرد. بعدها، ایرل لیدرمن استفاده از "آب گوشت" یا "عصاره گوشت" را به عنوان راهی برای بهبود ترمیم ماهیچه پیشنهاد کرد.

در دهه 1950 میلادی با محبوبیت روزافزون بدن سازی به صورت تفریحی و رقابتی، اروین پ. جانسون شروع به تبلیغ و فروش پودر های پروتیئنی تخم مرغ اساس کرد و این محصول مشخصا توسط بدن سازها و ورزشکاران فیزیکی مورد استفاده قرار گرفت.

دهه های 1970 و 1980 میلادی افزایش قابل توجهی در رشد صنعت مکمل بدنسازی داشتند و این توسط استفاده فراگیر تکنیک های فروش مدرن و افزایش قابل توجه بدن سازی تفریحی امکان پذیر بود.

در اکتبر 1994 میلادی، سلامت و تحصیلات مکمل رژیمی (DSHEA) در آمریکا به تصویب قانون در آمد. تحت قانون DSHEA، مسئولیت ایمنی مکمل های رژیمی از دولت به تولید کننده واگذار شد و دیگر مکملها نیازی به تایید معاونت غذا و داروی آمریکا (FDA) پیش از پخش محصول نداشتند. از آن پس تولید کنندگان در صورت افزوده نشدن ترکیب رژیمی جدید، نیازی به ارائه FDA برای تضمین ایمنی یا تاثیرگذاری محصول خود نداشتند.

FDA آمریکا 50 هزار مشکل سامتی ناشی از استفاده از مکمل های رژیمی را گزارش می کند و بخش عمده ای از آن مربوط به مکملبدنسازی می شود. بسیاری از این محصولات شامل مواد خطرناکی بوده اند که منجر به نابینایی یا آسیب رسیدن به کبد می شوند.

درصد آسیب دیدگان کبدی توسط مکمل های گیاهی و رژیمی در حدود شانزده تا بیست درصد کل محصولات مکملی می باشد و با این آمار در اوایل قرن 21م رو به افزایش جهانی است.

 

منبع : 

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/53/%D9%85%DA%A9%D9%85%D9%84+-+%D9%85%DA%A9%D9%85%D9%84+%D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%8A/

چرا بازاریابی موتورهای جستجو اهمیت دارد؟

از مهمترین جنبه های سئو آسان سازی فهم وبسایت شما هم برای روبات‌های موتورهای جستجوگر و هم برای کاربران است. با این که موتورهای جستجوگر بسیار پیشرفته شده‌اند، اما باز هم نمیتونند یک صفحه اینترنتی را همانطور که انسان‌ها درک می‌کنند بفهمند. سئو به موتورها کمک میکند که بفهمند صفحات به چه موضوعاتی مرتبط هستند و چطور میتوانند برای کاربران مفید باشند.از مهمترین جنبه های سئو آسان سازی فهم وبسایت شما هم برای روبات‌های موتورهای جستجوگر و هم برای کاربران است. با این که موتورهای جستجوگر بسیار پیشرفته شده‌اند، اما باز هم نمیتونند یک صفحه اینترنتی را همانطور که انسان‌ها درک می‌کنند بفهمند. سئو به موتورها کمک میکند که بفهمند صفحات به چه موضوعاتی مرتبط هستند و چطور میتوانند برای کاربران مفید باشند.

جدالی بر علیه سئو

معمولا چنین حرف‌هایی به ما زده میشود:”هیچ مهندس باهوشی هیچ وقت موتورهای جستجوگر را طوری طراحی نمیکند که وبسایت‌ها برای بالا آمدن در سرچ های آن ها لازم باشد قوانین خاصی را دنبال کنند. هرکسی با یک خورده مغز به دنبال سیستمی خواهد بود که از هر نوع طراحی، پیچیدگی و نقص عبور کند، و باز هم راهی پیدا کند که بتواند نتایج مرتبط را بیرون بکشد؛ نه فقط نتایجی را که بازاریابان سرچ “پررنگ” کرده‌اند.”

اما صبر کنید…

فرض کنید که عکسی از سگتان را آپلود کرده‌اید. یک انسان احتمال این عکس را اینطور توصیف میکند: “یک سگ سیاه رنگ با ابعاد متوسط که در حال بازی در پارک است”. از سوی دیگر حتی پیشرفته ترین موتور جستجوگر دنیا نیز برای فهم این عکس به مشکل برخورد خواهد کرد. چطور باید کاری کرد که موتورهای جستجوگر عکس‌ها را درک کنند؟ خوشبختانه، سئو اجازه میدهد که متخصصین نشانه‌ گزاری هایی کنند که به موتورهای جستجوگر برای درک مطالب کمک کنند.فهم توانایی ها و محدودیت های موتورهای جستجوگر به شما اجازه میدهد که محتوی سایتتان را طوری بسازید که برای موتورهای جستجوگر قابل هضم باشد. بدون سئو یک وبسایت میتواند به کلی برای موتورهای جستجوگر نامرئی باشد.

محدویت های تکنولوژی موتور جستجوگر

موتورهای جستجوگر اصلی بر اساس قواعد خاصی کار میکنند که در بخش اول این مطلب توضیح داده شد. روبات‌ها سرچ اتوماتیک در وب نفوذ میکنند و در بانک های اطلاعاتی غولپیکر تعدادی از مطالب را بالا آورده و فهرست میکنند. آن ها این کار را با استفاده از هوش مصنوعی خارق‌العاده شان انجام میدهند، اما این تکنولوژی بی نقص نیست. محدودیت های تکنیکی متعددی هستند که میتوانند برای موتورهای جستجوگر مشکل ایجاد کنند. متداول ترین مشکل ها این ها هستند:

مشکلات جستجو و لیست سازی

فرم‌های آنلاین:

موتورهای جستجوگر در پر کردن فرم های آنلاین (مثل فرم login) خوب عمل نمیکنند؛ بنابراین محتوی پشت این صفحات برایشان نامفهوم باقی می‌ماند.

صفحات تکراری:

وبسایت‌هایی که از CMS (سیستم کنترل محتوی) استفاده میکنند، معمولا چندین کپی از یک پیج را میسازند. این برای موتورهای جستجوگر که به دنبال محتوی نوآورانه هستند بسیار مشکل ساز است.

کدهای بلاک شده:

خطاهای دستوردهنده سایت‌ها (robots.txt) میتوانند به بلاک شدن کامل موتورهای جستجوگر منجر شوند.

ساختار ضعیف لینک:

اگر ساختار لینکی برای موتورهای جستجوگر مفهوم نباشد، ممکن است تمام محتوی آن وبسایت را جستجو نکنند و یا حتی پس از جستجو هم ممکن است آن را غیرمهم تلقی کنند.

محتوی غیر نوشتاری:

فهم فایل های فلش، تصویری و صوتی اغلب برای موتورهای جستجوگر سخت است.

مشکل وصل جستجوی کاربر به محتوی:

اصطلاحات نامعمول:

نوشته هایی که در آن ها لغاتی استفاده شده که معمولا سرچ نمیشوند. مثلا نوشته‌ای که درباره ” واحدهای سرمایشی غذا” است، در حالی که کاربران معمولا لغت “یخچال” را سرچ میکنند.

زبان و تفاوت‌های جهانی:

مثلا استفاده از لغت “color” یا “colour”

هدف گزاری مکانی اشتباه:

این که مثلا مطلبی را به زبان لهستانی منتشر کنید، در حالی که اغلب بازدیدکنندگانتان ژاپنی هستند.

سیگنال‌های متفاوت محتوایی:

مثلا عنوان پستتان “بهترین قهوه در مکزیک” است، اما خود مطلب درباره مکانی تفریحی در کانادا است که قهوه خوبی سرو میکند. این سیگنال‌های سردرگم کننده ای برای موتور جستجوگر میفرستد.

مطمئن شوید که مطالبتان دیده میشوند

درست بودن جزئیات مرتبط به قابل فهم بودن مطالب برای موتورهای جستجوگر مهم است، اما پس از این که اقدامات ابتدایی در این راه را انجام دادید، باید به سراغ بازاریابی بروید. موتورها به تنهایی راهی برای فهم ارزشمند بودن یا نبودن مطالب یافت شده ندارند. تکنولوژی سرچ در اینجا روی مرتبط بودن و اهمیت مطلب تمرکز میکند، و این دو عامل با استفاده از لینک ها، کامنت‌ها و به طور کلی عکس العمل کاربران به مطلب سنجیده میشوند. پس ساخت وبسایتی با ساختاری عالی و مطالبی عالی کافی نیست؛ شما باید کاری کنید که کاربران درباره مطالبتان حرف بزنند و آن ها را به اشتراک بگذارند.

صفحه نتایج موتورهای جستجوگر حدود 10 نتیجه ارائه میدهند. این 10 نتیجه از بالا به پایین رتبه بندی شده‌اند. هرچه صفحه شما رتبه بالاتری داشته باشد، بیشتر مورد بازدید قرار میگیرد. نتایجی که رتبه 1 و 2 و 3 را به خود اختصاص میدهند نسبت به سایر نتایج بیشترین بازدید را دارند. این حقیقت که تعدادی بسیار محدود توجهی به این زیادی دریافت میکنند، نشان دهنده وجود انگیزه‌ای مالی پشت رتبه بندی موتورهای جستجوگر است. فرقی ندارد که سرچ در آینده چقدر تغییر کند، وبسایت ها و موسسات تجاری همواره برای این توجه رقابت خواهند کرد.

سئو، همیشه در حال تغییر

وقتی که در اواسط دهه 1990 بازاریابی سرچ شروع شد، ثبت دستی، تگ کلمات کلیدی و انبوه کلمات کلیدی بخش‌های ضروری و لازم برای رتبه بندی خوب بودند. در 2004، ساختن انبوهی از لینک‌ها، خرید لینک از بلاگ‌های تزریق کننده کامنت های اسپم و ساختار درون لینکی وبسایت‌، برای بالا بردن بازدیدها استفاده میشد. در 2011، بازاریابی شبکه های اجتماعی و شمول عمودی سرچ روش های مرسوم بالا بردن ترافیک بودند. موتورهای جستجوگر در زول سال ها الگوریتم ها و روش‌های خود را تغییر داده اند. خیلی از تاکتیک هایی که در سال 2004 پاسخگو بود، نه تنها الان پاسخگو نیستند، بلکه میتوانند به سئوشما آسیب نیز بزنند.

آینده معلوم نیست، اما در دنیای سرچ، تغییر همیشه وجود دارد. به همین دلیل، بازاریابی سرچ، برای کسانی که میخواهند در وب رقابت کنند، یک اولویت باقی میماند. برخی میگویند که سئو مرده است، و یاسئو منجر به اسپم میشود. از نظر ما، احتیاجی به دفاع نیست و این یک منطق ساده است: وبسایت ها برای توجه و رتبه بندی در موتورهای جستجوگر رقابت میکنند، و مزایای بازدید بالا برای کسانی است که برای بالا بردن رتبه شان دانش و تجربه دارند.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/52/%DA%86%D8%B1%D8%A7+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%A8%D9%8A+%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88+%D8%A7%D9%87%D9%85%D9%8A%D8%AA+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F/

نحوه عملکرد تاور کرین

همه ما تاور کرین هایی را دیده ایم که روی ساختمان های جدید با تعداد طبقات بالا و آسمان خراش ها کار می کنند. برای آن هایی که با تاور کرین آشنایی ندارند، ارتفاع این تاور کرین ها ممکن است آن ها را به فکر وادارد که چگونه ساخته می شوند. واقعا هم کدام ساختاری پیدا می شود که به اندازه ای بلند است که تاور کرین ها را بسازد؟ جواب این سوال این است که این تاور کرین ها از پایه خود را می سازند. کلید این مسئله در واحدهای تیرک منحصری نهفته است که به یک دیگر متصل می شوند. به خواندن ادامه دهید و ما روند کامل ساخت و ساز را به شما نشان خواهیم داد.

پایه گذاری

پیش از این که بخش "تاور" یا همان سقف تاور کرینمان بتواند ساخته شود، پایه باید تنظیم شود. بتن برای تشکیل یک قطعه جامد ریخته می شود و معمولا این قطعه ابعاد 9 متر در 9 متر در 1.2 متر را به خود می گیرد. این پایه شامل پیچ های لنگر می شود که از تاور کرین محافظت می کنند. برای تاور کرینهایی که ساده ترند پایه شامل وزنه بالستیک می شود می شود که علاوه بر پخش وزن بار، تاور کرین را ثابت می سازد. این کار هفته ها قبل از رسیدن قطعات تاور کرین به مکان ساخت و ساز تکمیل می شود.

سقف اولیه

وقتی زمان ساخت تاور کرین فرا می رسد، اولین قدم ساخت سقف اولیه می باشد. سقف شامل سری قطعاتی می شود که تیرک نام دارند. این چارچوب های مربعی توسط حد وسط هایی مثلثی متصل هستند. معمولا دو یا سه تیرک به پایه متصل می شود و از تاور کرین مجزایی برای ساخت سقف استفاده می شود.
پس از این که تیرک ها تنظیم شدند، واحد بالایی که برای بالا رفتن مورد استفاده قرار می گیرد اضافه می شود. این قطعه قسمت مخصوصی است که بالای تیرک بالایی تنظیم شده و اجازه جایگذاری تیرک های بیشتر را می دهد. بدون این قطعه، تاور کرین هیچ گاه قادر به رشد نخواهد بود.

قسمت های چرخشی

زمانی که تیرک های اولیه و واحدهای بالایی مخصوص بالا رفتن اضافه شدند، زمان برای ساخت قسمت های چرخشی فرا می رسد. این شامل موارد زیر می شود:

جیب افقی :

با نام بازوی متحرک هم شناخته می شود و برای حمل بار به کمک چرخ هایی متصل به قسمت زیرین خود استفاده می شود.

جیب مخالف:

با نام وزنه تعادل هم شناخته می شود و نیروی تعادل در جیب افقی محسوب می شود. دنده ها و تمامی قسمت های الکترونیکی دیگر در این قسمت و در کنار خود وزنه های تعادل جای می گیرند.

اتاقک:

اتاقک جایی است که اپراتور تاور کرین در آن می نشیند. تمامی ارتباطات، کنترل ها و سیستم های نظارتی در این محل قرار می گیرند.

حلقه تکان دهنده:

این قسمت که متصل به یک مسیر گوی شکل می باشد، اجازه حرکت چرخشی به قسمت های چرخشی می دهد.

بالای سقفی:

برای ارائه ثبات بیشتر به تاور کرین استفاده می شود و این قسمت بالای اتاقک جای می گیرد. میله های آویز بالای سقف را به هر دو جیب افقی و مخالف متصل می کنند.

پس از این که قسمت های چرخشی به هم متصل شدند، تاور کرین مجزایی برای بالا بردن و نصب آن به تیرک مورد استفاده قرار می گیرد.
همانطور که قبلا هم ذکر شد، واحد بالایی مخصوص بالا رفتن افراد، به صورت اولیه اطراف تیرک بالایی فعلی تنظیم می شود و برای افزایش ارتفاع تاور کرین ضروری است. وقتی که زمان رشد تاور کرین فرا می رسد، این تیرک از قسمت چرخشی جدا می شود. با استفاده از یک جک هیدرولیک، این واحد بالایی خود و قسمت چرخشی را بالا می کشد. در این لحظه، واحد بالایی بین قسمت چرخشی و تیرک بالایی قرار می گیرد. سپس چرخ روی جیب افقی واحد تیرک جدیدی را می گیرد و آن را به واحد بالایی سر می دهد. این تیرک بالایی جدید سپس توسط واحد بالایی بسته بندی شده و درست مثل تیرک بالایی اولیه می شود. لحظه ای که این تیرک جدید به تیرک زیرین خود محکم می شود، واحد بالایی قسمت چرخشی را بالا می برد و این روند را تکرار می کند. ساخت تاور کرین می تواند بسته به سایز آن یک تا دو روز طول بکشد.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/51/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87+%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF+%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86/