روکش صندلی توسان جدید / IX35 زیباترین روکش تولید شده مخصوص این خودرو میباشد ، کهروکش صندلی مارال در جهت بر آوردن نیاز مشتریان اقدام به تولید و عرضه این محصول خاص به بازار مصرف نموده است ، روکش صندلی مارال علاوه بر تولید و عرضه روکش صندلی توسان جدید / IX35 اقدام به تولید و عرضه روکش صندلی اکثر محصولات خودروسازان مطرح جهانی نموده و در کنار تولید روکش صندلی شرکت های داخلی خودرو اقدام به عرضه روکش صندلی شرکت های خودرو سازی خارجی نیز نموده است.از مهمترین ویژگیهای محصولات روکش صندلی مارال تولید محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با نیاز تمام مشتریان و به خصوص مشتریان با نیازهای خاص میباشد . لازم به توضیح است که به جهت گستردگی بسیار زیاد خودروها در سالهای اخیر و گستردگی بیشتر انواع صندلی خودرها ( تا جاییکه میتوان برای برخی از خودروها در یک مدل خاص به عنوان مثال همین روکش صندلی توسان بیش از چند نوع صندلی و سایز مختلف برشمرد ) تهیه و تولید روکش صندلی مخصوص برای تمام انواع این خودروها کاری بس دشوار و طاقت فرساست که روکش صندلی مارال با بیش از نیم قرن سابقه و به مدد کادر مجرب خود از عهده این امر برآمده است ،اقدام مهم دیگر مجموعه تولیدی روکش صندلی مارال استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید اکثر روکش صندلی های تولید شده توسط این شرکت میباشد که همواره با استقبال شما مشتریان و همراهان همیشگی ما روبرو شده است.
یکی از مهم ترین عناصر برای ساخت یک استراتژی بازاریابی پیرامون سئو دلسوزی برای بازدیدکنندگان می باشد. زمانی که چیزی را که بازار هدف دنبالش می گردد را به چنگ آوردید، می توانید به صورت تاثیرگذارتری به کاربران دسترسی داشته باشید و آن ها را حفظ کنید.
این شعار مورد علاقه ماست: "برای کاربران بساز، نه برای جستجوگرها" سه نوع پرسش و جستجو وجود دارند که مردم معمولا به آن ها می پردازند:
زمانی که بازدیدکنندگان یک پرسش را در بخش جستجو تایپ می کنند و وارد سایت شما می شوند، آیا با چیزی که می یابند خوشحال خواهند شد؟ این اولین سوالیست که جستجوگرها باید میلیون ها بار در روز سعی کنند به آن پاسخ دهند. وظیفه اولیه جستجوگر ارائه نتایج مرتبط به کاربرانش است. پس از خودتان بپرسید بازدیدکنندگان هدف شما دنبال چه چیزی می گردند و از این که سایتتان دقیقا همان را به آن ها منتقل می کند اطمینان حاصل کنید.
همه چیز از کلماتی شروع می شود که درون یک جعبه کوچک تایپ می شوند.
استفاده مردم از جستجوگرها در طی سالیان تکامل یافته است ولی قوانین اولیه انجام جستجو به صورت عمده ثابت مانده اند. بیشتر روندهای جستجو کردن به این ترتیب جلو می روند:
قدرت حقیقی بازاریابی جاذبه ای با سئو
چرا شما باید زمان، زحمت و منابعتان را در سئو سرمایه گذاری کنید؟ زمانی که به تصویر کلی استفاده از جستجوگر می نگریم، اطلاعات حیرت انگیری از تحقیقات متعددی در دسترس ما قرار می گیرند. ما آن هایی که نه فقط برای فهم چگونگی جستجوی کاربران بلکه برای کمک به ارائه بحث متقاعد کننده ای درباره قدرت سئو، جدید، مرتبط و ارزشمند هستند را استخراج کرده ایم.
گوگل مسیر را در تحقیق ماه اکتبر سال 2011 کام سکور هدایت می کند:
گوگل بازار جستجوی مرکزی آمریکا را در ماه آوریل با هدایت 65.4 درصد جستجوها هدایت کرد و بعد از آن یاهو با 17.2 درصد و مایکروسافت با 13.4 درصد قرار دارند. (سرچ یاهو از مایکروسافت نشات می گیرد. در واقعیت، بیشتر کاربران درصد بسیار بالاتری از ترافیک در گوگل به نسبت اعدادی که در بالا ذکر شده اند مشاهده می کنند.)
آمریکایی ها به تنهایی در یک ماه 20.3 بیلیون جستجو در یک ماه انجام می دهند. 13.4 بیلیون از این جستجوها مربوط به گوگل بود و پس از آن یاهو (با 3.3 بیلیون)، مایکروسافت (با 2.7 بیلیون)، اسک نتورک (با 518 میلیون) و ایول ال ال سی (با 277 میلیون) قرار دارند.
گزارش فورستر سال 2011:
جستجو صفحات زرد جدید در گزارش سال 2011 برک می باشد:
یک تحقیق پواینترنت در ماه آگوست سال 2011 موارد زیر را نمایان کرد:
آمار جهانی استاتکانتر پنج جستجوگر برتری را که به صورت جهانی ترافیک می فرستند گزارش می کند:
تحقیق سئو اسلینگ شات مربوط به سال 2011 نرخ کلیک های رتبه های برتر را گزارش می کند:
طبق تحقیقی که در سال 2011 انجام شد و در وبلاگ محور کاربر به انتشار رسید، نگاه مردم معمولا به سمت نتایج جستجویی جذب می شوند که نزدیک بالای صفحه قرار دارند و به سمت نتایج اصلی بیشتر از نتایج پرداختی کشیده می شود.
تمامی این اطلاعات تحقیقاتی تاثیرگذار ما را به سمت نتایج مهمی درباره جستجوی اینترنت و بازاریابی توسط جستجوگرها هدایت می کند. به خصوص ما را قادر به ساخت جملات زیر می کند:
تاور کرین ها ابزاری رایج در هر مکان ساخت و ساز بزرگی هستند. احتمال نبود آن ها بسیار کم است. تاور کرین ها معمولا قدرت بالا بردن اجسام به چندین متر در هوا را دارند و درست به همین اندازه هم در جهت عرضی حرکت دارند. کارگران ساختمانی از تاور کرین برای بالا بردن فولاد، بتن و ابزار سنگین مانند ژنراتورها و مشعل های استیلن و انواع بسیار گسترده ای از سایر مصالح ساختمانی استفاده می کنند.
زمانی که به یکی از این تاور کرین ها نگاه می کنید، کاری که قادر به انجامش هستند کاملا غیر ممکن به نظر می رسد: چطور ممکن است که آن ها زمین نیفتند؟ چگونه چنین بوم بلندی می تواند این همه وزن را بلند کند؟ چطور قادر به افزایش طولش در هنگام رشد طولی ساختمان است؟ اگر تا به حال چگونگی کار تاور کرین ها را مورد پرسش قرار داده اید، پس این مقاله بسیار مناسب شما خواهد بود. در این جا می توانید جواب به این سوالات و خیلی فراتر از آن را هم بیابید.
تمامی تاور کرین ها شامل قسمت های اصلی یکسانی هستند:
بالای واحد متحرک سه قسمت وجود دارد:
قطعا اگر یکی از این ها در محل ساخت و ساز می افتاد مشکل بسیار بزرگی می بود. بیایید ببینیم چه چیزی این ساختارهای غول آسا را ثابت و ایستاده نگه می دارد.
چطور هیچ جیز زمین نمی افتد؟
زمانی که به یک تاور کرین بلند می نگرید، کل جریان غیر عقلانی به نظر می رسد- چرا این ساختارها زمین نمی افتد، مخصوصا از آن جا که هیچ گونه سیم محافظتی ندارند؟
اولین عنصر ثبات یک تاور کرین پد بتنی بزرگی است که شرکت ساخت و ساز هفته ها قبل از رسیدن تاور کرین آن را می ریزد. این پد معمولا اندازه ای حدود 10 متر در 10 متر در 1.3 متر دارد و وزن آن حدودا 182 هزار کیلوگرم می باشد. پیچ های لنگر بزرگی که درون این پد کار گذاشته شده اند از پایه تاور کرین محافظت می کنند.
دکل از این پایه محکم سر در می آورد. دکل یک ساختار بزرگ شبکه ایست که معمولا 3.2 متر مربع می باشد. ساختار مثلثی آن به دکل کشش ثابت و ایستاده ماندن را می دهد. پس این تاور کرین ها الزاما برای اطمینان از ثباتشان به زمین میخ یا لنگر شده اند.
کارکنان از یک تاور کرین متحرک ابتدا برای نصب یک دکل 12 متری که شامل دو بخش عمودی دکل می شود و دنده متحرک استفاده می کنند. سپس جیب و قسمت های ماشینی نصب می شوند و در انتها تاور کرین این اعضای افقی را روی قسمت های نصب نشده دکل قرار می دهد و سپس بارسنگ ها اضافه می شوند.
فرقی ندارد که فکر میکنیم چقدر خانههایمان را تمیز نگه میداریم؛ دیر یا زود، قالیشویی لازم میشود. هر نوع فرشی که در خانه دارید، چه تمام خانه را پوشش دهد و چه قسمت کوچکی را، شست و شوی عمیق آن ها هر 12 تا 18 ماه یک بار، ایده خوبی است. بهترین کار این است که فردی حرفهای را استخدام کنید. البته، همه قالیشویان حرفهای یک جور نیستند. نگذارید تبلیغاتی که قیمت های خیلی ارزان پیشنهاد میکنند شما را گول بزنند. خیلی از این شرکت های "قالیشویی" کار مناسبی ارائه نمیدهند. و با این که ممکن است خودتان بخواهید انجامش دهید، باید بدانید که قالیشویی خانگی، در دنیای قالیشویی حکم فست فود را دارد.
فرشهایتان باید همیشه حضوری بررسی شوند و قیمت نهایی باید پس از این بررسی شدن ثبت شود. با یک تماس تلفنی نمیتوانید همه نیازهای که دارید را بررسی کنید. هر کسی شرایط خاص خودش را دارد، مثل حضور بچههای کوچک، حیوانات خانگی، و یا تفریحاتی که میتوانند کثیف کاری داشته باشند و... . در هر حال فرشتان باید به صورت حضوری بررسی شود.
ما با صاحب یک کارخانه قالیشویی مصاحبه کردیم، و ایشان این توصیهها را برای خانه داران معمولی ارائه دادند:
چه کسی قالیشویی را بهترین نحو انجام میدهد؟
بهترین گزینه استخدام قالیشویانی است که مدرک قالیشویی داشته و آموزش دیده باشند.
چنانچه در خانهتان موکت دارید:
بیشتر موکتها از بافتهای پلاستیکی درست شدهاند. موکتها اغلب به زمین متصلند و شما فقط قسمت بالایی آنها را میتوانید تمیز کنید. قبل از هر چیز موکتها باید به صورت حرفهای جارو کشیده بشوند. این کار با جاروبرقی معمولی ممکن نیست و باید با ماشینهای تجاری انجام شود. در غیر این صورت، کارتان شبیه به تلاش برای تمیز کردن یک فرش گلی خواهد بود.
از قالیشویی هایی کمک بگیرید که از ماشینهای قوی استفاده میکنند. فرش و موکت همیشه باید قبل ازقالیشویی در بخشی کوچک تست شوند که این اطمینان حاصل شود که مواد شیمیایی مورد استفاده به آنها آسیب نمیزند. این ماشین ها آب داغ و صابون فرش را روی فرشها اسپری میکنند و با استفاده از برس کثیفیها را از فرش جدا میکنند.
به صورت متوسط تمیز کردن موکت حرفهای حدود 2 و نیم ساعت طول میکشد و پس از حدود 2 الی 3 ساعت نیز خشک میشود (مگر آن که خانهتان خیلی بزرگ باشد). بیشتر شرکتها برای جا به جا کردن اسباب و اثاثیه هزینه اضافی دریافت نمیکنند.
برای فرش های تکهای و قالیهای دستبافت:
فرش های دستبافت و تکهای معمولا از جنس نخ و یا سایر الیاف طبیعی هستند و باید با مراقبت ویژه قالیشویی شوند. برای شستن این فرشها از شرکتهاس قالیشویی که فرشها را در عرض چند ساعت تحویل میدهند دور بمانید. آنها فرشها را داخل دستگاههایی قرار میدهند که کم و بیش شبیه به کارواش هستند و کل پروسه کارشان چند دقیقه است. همینطور، قالیشویی هایی که فرشهای دستبافت را در خانهتان تمیز میکنند، کارشان شبیه شستن لباسی است که هنوز بر تن دارید.
به جای اینها، فرشهای دستبافت را به دست قالیشویی هایی بسپارید که پس از بررسی حضوری در خانهتان آن را به ایستگاه قالیشویی میبرند. در این شرایط میتوانید اطمینان داشته باشید که پروسه قالیشویی و خشک کردن با دقت و کنترل بالا انجام میشود. در این روش قالیشویی حداقل 5 روز طول خواهد کشید.
در این روش قالی ابتدا با استفاده از ماشین های مخصوص، گرد و غبار زدایی میشود. سپس رنگهایش تست شده و یک شب تا صبح خیس میخورد. روز بعد، فرش در آب گرم و صابونی شناور میشود. آب استفاده شده در این کار دمای پایین تری دارد تا به بافت طبیعی فرش آسیب نزند. فرش تا روز سوم در محلول صابونی باقی میماند و سپس با استفاده از آب و فشار هوا آبکشی میشود و بعد آویزان شده تا خشک شود. نهایتا ریشه های فرش تمیز شده و کارهای به خصوص مثل تعمیرات، بوزدایی، ضد حشره سازی، و جداسازی موم یا آدامس انجام داده میشود.
درباره لکههای ایجاد شده توسط حیوانات خانگی:
یکی از موارد مورد توجه قالیشویان حرفهای "اشتباهاتی" است که حیوانات خانگی روی فرشها انجام میدهند. ممکن است فکر کنید که خودتان کثیفکاری ها را تمیز کردهاید، اما اغلب نمکهای آمونیوم در فرشهایتان باقی میمانند. در فصلهای سرد، اگر خانه خشکی داشته باشید، احتمالا متوجه بوی آمونیوم نخواهید شد. اما با فرا رسیدن فصلهای گرمتر و مرطوب، این نمک رطوبت را به خود جذب کرده و بوی نامطبوعی ایجاد خواهد کرد.
صابونها و مواد شیمیایی مورد استفاده:
شویندههای قوی تنها در قالیشویی موکتها استفاده میشوند. اگر نسبت به مواد شیمیایی حساسیت دارید، با شرکت قالیشویی در میان بگذارید تا مواد مورد استفاده را تا حد ممکن تغییر دهند. مواد استفاده شده معمولا دارای PH خنثی هستند، اما موکتهایی که خیلی کثیف باشند به شویندههای قوی تری احتیاج دارند.