روکش صندلی توسان جدید

روکش صندلی توسان جدید / IX35 زیباترین روکش تولید شده مخصوص این خودرو میباشد ،  کهروکش صندلی مارال در جهت بر آوردن نیاز مشتریان اقدام به تولید و عرضه این محصول خاص به بازار مصرف نموده است ، روکش صندلی مارال علاوه بر تولید و عرضه روکش صندلی توسان جدید / IX35 اقدام به تولید و عرضه روکش صندلی اکثر محصولات خودروسازان مطرح جهانی نموده و در کنار تولید روکش صندلی شرکت های داخلی خودرو اقدام به عرضه روکش صندلی شرکت های خودرو سازی خارجی نیز نموده است.از مهمترین ویژگیهای محصولات روکش صندلی مارال تولید محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با نیاز تمام مشتریان و به خصوص مشتریان با نیازهای خاص میباشد . لازم به توضیح است که به جهت گستردگی بسیار زیاد خودروها در سالهای اخیر و گستردگی بیشتر انواع صندلی خودرها ( تا جاییکه میتوان برای برخی از خودروها در یک مدل خاص به عنوان مثال همین روکش صندلی توسان بیش از چند نوع صندلی و سایز  مختلف برشمرد ) تهیه و تولید روکش صندلی مخصوص برای تمام انواع این خودروها کاری بس دشوار و طاقت فرساست که روکش صندلی مارال با بیش از نیم قرن سابقه و به مدد کادر مجرب خود از عهده این امر برآمده است ،اقدام مهم دیگر مجموعه تولیدی روکش صندلی مارال استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید اکثر روکش صندلی های تولید شده توسط این شرکت میباشد که همواره با استقبال شما مشتریان و همراهان همیشگی ما روبرو شده است.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/50/%D8%B1%D9%88%DA%A9%D8%B4+%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%D9%8A+%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%86+%D8%AC%D8%AF%D9%8A%D8%AF/

مردم چگونه با موتور های جست و جو ارتباط برقرار می کنند ؟

یکی از مهم ترین عناصر برای ساخت یک استراتژی بازاریابی پیرامون سئو دلسوزی برای بازدیدکنندگان می باشد. زمانی که چیزی را که بازار هدف دنبالش می گردد را به چنگ آوردید، می توانید به صورت تاثیرگذارتری به کاربران دسترسی داشته باشید و آن ها را حفظ کنید.

این شعار مورد علاقه ماست: "برای کاربران بساز، نه برای جستجوگرها" سه نوع پرسش و جستجو وجود دارند که مردم معمولا به آن ها می پردازند:

  • "انجام" پرس و جوهای تراکنشی: می خواهم کاری انجام دهم، مثلا بلیط هواپیما بخرم یا به یک آهنگ گوش کنم.
  • "دانستن" پرس و جوهای اطلاعاتی: به اطلاعاتی نیاز دارم، مثلا نام یک گروه موسیقی یا بهترین رستوران در شهر نیویورک
  • "رفتن" پرس و جوهای جهت یابی: می خواهم به جای مشخصی در اینترنت بروم، مثل فیسبوک یا صفحه خانه NFL

زمانی که بازدیدکنندگان یک پرسش را در بخش جستجو تایپ می کنند و وارد سایت شما می شوند، آیا با چیزی که می یابند خوشحال خواهند شد؟ این اولین سوالیست که جستجوگرها باید میلیون ها بار در روز سعی کنند به آن پاسخ دهند. وظیفه اولیه جستجوگر ارائه نتایج مرتبط به کاربرانش است. پس از خودتان بپرسید بازدیدکنندگان هدف شما دنبال چه چیزی می گردند و از این که سایتتان دقیقا همان را به آن ها منتقل می کند اطمینان حاصل کنید.

همه چیز از کلماتی شروع می شود که درون یک جعبه کوچک تایپ می شوند.

استفاده مردم از جستجوگرها در طی سالیان تکامل یافته است ولی قوانین اولیه انجام جستجو به صورت عمده ثابت مانده اند. بیشتر روندهای جستجو کردن به این ترتیب جلو می روند:

  • نیاز برای یک جواب، راه حل یا اطلاعات احساس می کنیم.
  • این نیاز را در رشته ای از کلمات و عبارات یا به عبارت دیگر پرس و جو تنظیم می کنیم.
  • این پرس و جو را در جستجوگر وارد می کنیم.
  • در میان نتایج بهترین جواب را جستجو می کنیم.
  • روی یکی از این نتایج کلیک می کنیم.
  • به دنبال یک راه حل یا یک لینک به آن راه حل می گردیم.
  • در صورت نارضایتی، به نتایج جستجو بازگشته و دنبال لینک دیگری می گردیم یا...
  • جستجوی جدیدی را با پالایش پرس و جوی قبلی آغاز می کنیم.

قدرت حقیقی بازاریابی جاذبه ای با سئو

چرا شما باید زمان، زحمت و منابعتان را در سئو سرمایه گذاری کنید؟ زمانی که به تصویر کلی استفاده از جستجوگر می نگریم، اطلاعات حیرت انگیری از تحقیقات متعددی در دسترس ما قرار می گیرند. ما آن هایی که نه فقط برای فهم چگونگی جستجوی کاربران بلکه برای کمک به ارائه بحث متقاعد کننده ای درباره قدرت سئو، جدید، مرتبط و ارزشمند هستند را استخراج کرده ایم.

گوگل مسیر را در تحقیق ماه اکتبر سال 2011 کام سکور هدایت می کند:

گوگل بازار جستجوی مرکزی آمریکا را در ماه آوریل با هدایت 65.4  درصد جستجوها هدایت کرد و بعد از آن یاهو با 17.2 درصد و مایکروسافت با 13.4 درصد قرار دارند. (سرچ یاهو از مایکروسافت نشات می گیرد. در واقعیت، بیشتر کاربران درصد بسیار بالاتری از ترافیک در گوگل به نسبت اعدادی که در بالا ذکر شده اند مشاهده می کنند.)

آمریکایی ها به تنهایی در یک ماه 20.3 بیلیون جستجو در یک ماه انجام می دهند. 13.4 بیلیون از این جستجوها مربوط به گوگل بود و پس از آن یاهو (با 3.3 بیلیون)، مایکروسافت (با 2.7 بیلیون)، اسک نتورک (با 518 میلیون) و ایول ال ال سی (با 277 میلیون) قرار دارند.

  • کل جستجوهایی که از گوگل نشات گرفته اند 67.7 درصد از کل پرس و جوهای جستجو شده می باشند و پس از آن بینگ قرار دارد که از آن 26.7 درصد تمامی جستجوها نشات گرفته اند.

گزارش فورستر سال 2011:

  • هزینه های بازاریابی آنلاین در سال 2016 نزدیک 77 بیلیون دلار خواهد شد.
  • این مقدار نمایان گر 26 درصد تمامی بودجه های تبلیغات روی هم می باشد.

جستجو صفحات زرد جدید در گزارش سال 2011 برک می باشد:

  • 76 درصد پاسخ دهندگان از جستجوگرها برای یافتن اطلاعات تجارت محله خود استفاده می کردند و این عدد بیشتر از تعداد افرادی است که به مطالعه صفحات زرد می پرداختند.
  • 67 درصد افراد در سی روز گذشته از جستجوگرها برای یافتن اطلاعات محله خود استفاده می کردند و تنها 23 درصد آن ها گفتند که از شبکه های اجتماعی به عنوان منبعی از رسانه محلی استفاده می کردند.

یک تحقیق پواینترنت در ماه آگوست سال 2011 موارد زیر را نمایان کرد:

  • درصد کاربران اینترنتی که از جستجوگرها به صورت روزمره استفاده می کنند به صورت جدی از یک سوم تمامی کاربران در سال 2002 به درصد بالایی از 59 درصد تمامی کاربران بزرگسال اینترنت رسیده است.
  • با این افزایش، تعداد افرادی که به صورت روزمره از جستجوگر استفاده می کنند از همیشه بیشتر به 61 درصد کاربران اینترنتی که روزمره از ایمیل استفاده می کنند، که برخی ها از آن به عنوان برنامه مخرب مربوط به تمامی زمان ها یاد می کنند، نزدیک می شود.

آمار جهانی استاتکانتر پنج جستجوگر برتری را که به صورت جهانی ترافیک می فرستند گزارش می کند:

  • گوگل 90.62 درصد ترافیک ها را می فرستد.
  • یاهو 3.78 درصد ترافیک ها را می فرستد.
  • بینگ 3.72 درصد ترافیک ها را می فرستد.
  • اسک جیوز 36 صدم درصد ترافیک ها را می فرستد.
  • بایدو 35 صدم درصد ترافیک ها را می فرستد.

تحقیق سئو اسلینگ شات مربوط به سال 2011 نرخ کلیک های رتبه های برتر را گزارش می کند:

  • جایگاه اول در نتایج جستجوی گوگل 18.2 درصد از ترافیک کلیک را دریافت می کند.
  • جایگاه دوم 10.1 درصد، سوم 7.2 درصد، چهارم 4.8 درصد و سایر نتایج زیر 2 درصد را دریافت می کنند.
  • جایگاه اول در نتایج جستجوی بینگ به صورت میانگین 9.66 درصد نرخ کلیک دارد.
  • میانگین کلی نرخ کلیل برای ده نتیجه اول 52.32 درصد برای گوگل و 26.32 درصد برای بینگ می باشد.

طبق تحقیقی که در سال 2011 انجام شد و در وبلاگ محور کاربر به انتشار رسید، نگاه مردم معمولا به سمت نتایج جستجویی جذب می شوند که نزدیک بالای صفحه قرار دارند و به سمت نتایج اصلی بیشتر از نتایج پرداختی کشیده می شود.

تمامی این اطلاعات تحقیقاتی تاثیرگذار ما را به سمت نتایج مهمی درباره جستجوی اینترنت و بازاریابی توسط جستجوگرها هدایت می کند. به خصوص ما را قادر به ساخت جملات زیر می کند:

  • جستجو خیلی خیلی محبوب است. با سرعت حدود 20 درصد در سال در حال رشد است و تقریبا به تمامی آمریکایی های آنلاین و بیلیون ها نفر در سراسر دنیا دست می یابد.
  • جستجو مقدار حیرت انگیزی فعالیت های اقتصادی آنلاین و آفلاین را بر می انگیزد.
  • رتبه های بالاتر در نتایجی که اول دیده می شوند برای دیده شدن بسیار مهم هستند.
  • در لیست نتایج با رتبه های بالاتر قرار گرفتن نه تنها بیشترین میزان ترافیک را به همراه دارد بلکه اعتماد را در کاربران نسبت به ارزش و اهمیت نسبی شرکت یا وبسایت القا می کند. یادگیری پایه های سئو قدمی حیاتی برای کسب این اهداف می باشد. "برای بازاریابان، اینترنت به صورت یک کل و جستجو به عنوان یک جز، از مهم ترین راه ها برای دسترسی به مشتریان و ساخت یک تجارت هستند."

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/49/%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85+%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A8%D8%A7+%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D8%AC%D8%B3%D8%AA+%D9%88+%D8%AC%D9%88+%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7+%D8%A8%D8%B1%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1+%D9%85%D9%8A+%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF+%D8%9F/

عملکرد تاور کرین

تاور کرین ها ابزاری رایج در هر مکان ساخت و ساز بزرگی هستند. احتمال نبود آن ها بسیار کم است. تاور کرین ها معمولا قدرت بالا بردن اجسام به چندین متر در هوا را دارند و درست به همین اندازه هم در جهت عرضی حرکت دارند. کارگران ساختمانی از تاور کرین برای بالا بردن فولاد، بتن و ابزار سنگین مانند ژنراتورها و مشعل های استیلن و انواع بسیار گسترده ای از سایر مصالح ساختمانی استفاده می کنند.
زمانی که به یکی از این تاور کرین ها نگاه می کنید، کاری که قادر به انجامش هستند کاملا غیر ممکن به نظر می رسد: چطور ممکن است که آن ها زمین نیفتند؟ چگونه چنین بوم بلندی می تواند این همه وزن را بلند کند؟ چطور قادر به افزایش طولش در هنگام رشد طولی ساختمان است؟ اگر تا به حال چگونگی کار تاور کرین ها را مورد پرسش قرار داده اید، پس این مقاله بسیار مناسب شما خواهد بود. در این جا می توانید جواب به این سوالات و خیلی فراتر از آن را هم بیابید.

قسمت های مختلف یک تاور کرین

تمامی تاور کرین ها شامل قسمت های اصلی یکسانی هستند:

  • پایه به یک پد بتنی بزرگ که از تاور کرین محافظت می کند پیچیده شده است.
  • پایه به دکل (یا برج) متصل می شود که به تاور کرین ارتفاع مورد نیاز آن را می دهد.
  • درست متصل به بالای دکل واحد متحرک وجود دارد (دنده بزرگ و موتور) که به تاور کرین اجازه چرخش می دهد.
  • جیب (یا بوم) به واحد متحرک متصل است که از آن به عنوان بازوی ماشینی هم یاد می شود.
  • و در انتها، اتاقک اپراتور

بالای واحد متحرک سه قسمت وجود دارد:

  • جیب افقی بلند (یا بازوی متحرک) که قسمتی از تاور کرین است که بار را حمل می کند. یک چرخ در کنار جیب حرکت می کند تا بار را به داخل و خارج مرکز تاور کرین حرکت دهد.
  • بازوی ماشینی افقی کوتاه تر که شامل موتور های تاور کرین و قسمت های الکترونیکی علاوه بر وزنه های بزرگ بتنی می شود.
  • بازوی ماشینی شامل موتور دستگیره می شود که بار را بالا می برد و به همراه آن الکترونیک های کنترل گر قرار دارند که آن را هدایت می کنند. موتورهایی که واحد متحرک را هدایت می کنند بالای چرخ دنده چرخشی بزرگ واحد قرار دارند.
  • و اتاقک اپراتور

قطعا اگر یکی از این ها در محل ساخت و ساز می افتاد مشکل بسیار بزرگی می بود. بیایید ببینیم چه چیزی این ساختارهای غول آسا را ثابت و ایستاده نگه می دارد.
چطور هیچ جیز زمین نمی افتد؟
زمانی که به یک تاور کرین بلند می نگرید، کل جریان غیر عقلانی به نظر می رسد- چرا این ساختارها زمین نمی افتد، مخصوصا از آن جا که هیچ گونه سیم محافظتی ندارند؟
اولین عنصر ثبات یک تاور کرین پد بتنی بزرگی است که شرکت ساخت و ساز هفته ها قبل از رسیدن تاور کرین آن را می ریزد. این پد معمولا اندازه ای حدود 10 متر در 10 متر در 1.3 متر دارد و وزن آن حدودا 182 هزار کیلوگرم می باشد. پیچ های لنگر بزرگی که درون این پد کار گذاشته شده اند از پایه تاور کرین محافظت می کنند.
دکل از این پایه محکم سر در می آورد. دکل یک ساختار بزرگ شبکه ایست که معمولا 3.2 متر مربع می باشد. ساختار مثلثی آن به دکل کشش ثابت و ایستاده ماندن را می دهد. پس این تاور کرین ها الزاما برای اطمینان از ثباتشان به زمین میخ یا لنگر شده اند.
کارکنان از یک تاور کرین متحرک ابتدا برای نصب یک دکل 12 متری که شامل دو بخش عمودی دکل می شود و دنده متحرک استفاده می کنند. سپس جیب و قسمت های ماشینی نصب می شوند و در انتها تاور کرین این اعضای افقی را روی قسمت های نصب نشده دکل قرار می دهد و سپس بارسنگ ها اضافه می شوند.

 

منبع : http://baseblog.parsiblog.com/Posts/48/%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF+%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86/

شش نکته آموزشی از طرف یک قالیشوی حرفهای

فرقی ندارد که فکر میکنیم چقدر خانه‌هایمان را تمیز نگه میداریم؛ دیر یا زود، قالیشویی لازم می‌شود. هر نوع فرشی که در خانه دارید، چه تمام خانه را پوشش دهد و چه قسمت کوچکی را، شست و شوی عمیق آن ها هر 12 تا 18 ماه یک بار، ایده خوبی است. بهترین کار این است که فردی حرفه‌ای را استخدام کنید. البته، همه قالیشویان حرفه‌ای یک جور نیستند. نگذارید تبلیغاتی که قیمت های خیلی ارزان پیشنهاد میکنند شما را گول بزنند. خیلی از این شرکت های "قالیشویی" کار مناسبی ارائه نمی‌دهند. و با این که ممکن است خودتان بخواهید انجامش دهید، باید بدانید که قالیشویی خانگی، در دنیای قالیشویی حکم فست فود را دارد.
فرش‌هایتان باید همیشه حضوری بررسی شوند و قیمت‌ نهایی باید پس از این بررسی شدن ثبت شود. با یک تماس تلفنی نمی‌توانید همه نیازهای که دارید را بررسی کنید. هر کسی شرایط خاص خودش را دارد، مثل حضور بچه‌های کوچک، حیوانات خانگی، و یا تفریحاتی که میتوانند کثیف کاری داشته باشند و... . در هر حال فرشتان باید به صورت حضوری بررسی شود.
ما با صاحب یک کارخانه قالیشویی مصاحبه کردیم، و ایشان این توصیه‌ها را برای خانه داران معمولی ارائه دادند:
چه کسی قالیشویی را بهترین نحو انجام میدهد؟
بهترین گزینه استخدام قالیشویانی است که مدرک قالیشویی داشته و آموزش دیده باشند.
چنانچه در خانه‌تان موکت دارید:
بیشتر موکت‌ها از بافت‌های پلاستیکی درست شده‌اند. موکت‌ها اغلب به زمین متصلند و شما فقط قسمت بالایی آن‌ها را می‌توانید تمیز کنید. قبل از هر چیز موکت‌ها باید به صورت حرفه‌ای جارو کشیده بشوند. این کار با جاروبرقی معمولی ممکن نیست و باید با ماشین‌های تجاری انجام شود. در غیر این صورت، کارتان شبیه به تلاش برای تمیز کردن یک فرش گلی خواهد بود.
از قالیشویی هایی کمک بگیرید که از ماشین‌های قوی استفاده میکنند. فرش و موکت همیشه باید قبل ازقالیشویی در بخشی کوچک تست شوند که این اطمینان حاصل شود که مواد شیمیایی مورد استفاده به آن‌ها آسیب نمی‌زند. این ماشین ها آب داغ و صابون فرش را روی فرش‌ها اسپری میکنند و با استفاده از برس کثیفی‌ها را از فرش جدا میکنند.
به صورت متوسط تمیز کردن موکت حرفه‌ای حدود 2 و نیم ساعت طول میکشد و پس از حدود 2 الی 3 ساعت نیز خشک میشود (مگر آن که خانه‌تان خیلی بزرگ باشد). بیشتر شرکت‌ها برای جا به جا کردن اسباب و اثاثیه هزینه اضافی دریافت نمی‌کنند.
برای فرش های تکه‌ای و قالی‌های دست‌بافت:
فرش های دستبافت و تکه‌ای معمولا از جنس نخ و یا سایر الیاف طبیعی هستند و باید با مراقبت ویژه قالیشویی شوند. برای شستن این فرش‌ها از شرکت‌هاس قالیشویی که فرش‌ها را در عرض چند ساعت تحویل می‌دهند دور بمانید. آن‌ها فرش‌ها را داخل دستگاه‌هایی قرار میدهند که کم و بیش شبیه به کارواش هستند و کل پروسه کارشان چند دقیقه است. همینطور، قالیشویی هایی که فرش‌های دستبافت را در خانه‌تان تمیز میکنند، کارشان شبیه شستن لباسی است که هنوز بر تن دارید.
به جای این‌ها، فرش‌های دست‌بافت را به دست قالیشویی‌ هایی بسپارید که پس از بررسی حضوری در خانه‌تان آن را به ایستگاه قالیشویی می‌برند. در این شرایط میتوانید اطمینان داشته باشید که پروسه قالیشویی و خشک کردن با دقت و کنترل بالا انجام میشود. در این روش قالیشویی حداقل 5 روز طول خواهد کشید.
در این روش قالی ابتدا با استفاده از ماشین های مخصوص، گرد و غبار زدایی میشود. سپس رنگ‌هایش تست شده و یک شب تا صبح خیس می‌خورد. روز بعد، فرش در آب گرم و صابونی شناور می‌شود. آب استفاده شده در این کار دمای پایین تری دارد تا به بافت طبیعی فرش آسیب نزند. فرش تا روز سوم در محلول صابونی باقی می‌ماند و سپس با استفاده از آب و فشار هوا آبکشی میشود و بعد آویزان شده تا خشک شود. نهایتا ریشه های فرش تمیز شده و کارهای به خصوص مثل تعمیرات، بوزدایی، ضد حشره سازی، و جداسازی موم یا آدامس انجام داده می‌شود.
درباره لکه‌های ایجاد شده توسط حیوانات خانگی:
یکی از موارد مورد توجه قالیشویان حرفه‌ای "اشتباهاتی" است که حیوانات خانگی روی فرش‌ها انجام میدهند. ممکن است فکر کنید که خودتان کثیف‌کاری ها را تمیز کرده‌اید، اما اغلب نمک‌های آمونیوم در فرش‌هایتان باقی می‌مانند. در فصل‌های سرد، اگر خانه خشکی داشته باشید، احتمالا متوجه بوی آمونیوم نخواهید شد. اما با فرا رسیدن فصل‌های گرم‌تر و مرطوب، این نمک رطوبت را به خود جذب کرده و بوی نامطبوعی ایجاد خواهد کرد.
صابون‌ها و مواد شیمیایی مورد استفاده:
شوینده‌های قوی تنها در قالیشویی موکت‌ها استفاده می‌شوند. اگر نسبت به مواد شیمیایی حساسیت دارید، با شرکت قالیشویی در میان بگذارید تا مواد مورد استفاده را تا حد ممکن تغییر دهند. مواد استفاده شده معمولا دارای PH خنثی هستند، اما موکت‌هایی که خیلی کثیف باشند به شوینده‌های قوی تری احتیاج دارند.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/47/%D8%B4%D8%B4+%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87+%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%D9%8A+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D9%81+%D9%8A%DA%A9+%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%B4%D9%88%D9%8A+%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%8A/

روکش چرم یا پارچه ای ؟

روکش چرمی و یا پارچه ای :

بسیاری از مشتریان در انتخاب بین روکش چرمی و یا پارچه ای تردید دارند.
و به علت عدم شناخت دقیق محصولات تحت تاثیر تبلیغات فروشندگان قرار گرفته و در انتخاب به بیراهه میروند.
اصولا در صورتی که چرم یا پارچه از مواد یک تهیه شده و مراحل تولید استانداردی را تجربه کرده باشند.
از لحاظ دوام و کیفیت و حتی از لحاظ تعریق بدن هیچ گونه برتری نسبت به هم نخواهند داشت.
در واقع مشکل آنجاست که برخی از تولید کنندگان جهت کاهش قیمت محصولات و افزایش حاشیه سود خود،
اقدام به استفاده از محصولات نامرغوب درتمام و یا بخشی از تولیدات خود کرده و با تبلیغ باعث گمراهی مشتریان میشوند.
در نهایت باید گفت تنها سلیقه خاص شما پس از اطمینان از اعتبار برند و شرکتی که قصد خرید از آنجا را دارید،
و موارد زیر میتوانند در انتخاب شما نقش آفرین باشند.

مزایا و معایب روکش چرمی یا پارچه ای :

 روکش های چرمی : مهمترین مزیت روکش های چرمی سهولت در نظافت و تمیز کردن آنها است.
که این دسته از روکش ها را مناسب برای خانواده های دارای فرزندان خردسال مینماید.
 همچنین کسانی که بیشتر از خودروی خود با لباس کار استفاده میکنند.
و یا مجور به حمل وسایلی با خودرو میباشند،میتوانند از این دسته از روکش ها استفاده کنند.
البته باید اذعان داشت که روکش های چرمی نمای اسپرت تری داشته و جوان پسند تر هستند.
ضمن آنکه استفاده از این دسته از روکش ها در مناطق با آب و هوای شرجی توصیه میشود.
روکش های پارچه ای : مهمترین مزیت روکش های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنهاست.
ضمن آنکه این دسته از روکش های صندلی در مقایسه با روکش های چرم متفرقه که اکثر تولیدات موجود در بازار
را شامل میشود دارای دوام بیشتر ،تعریق کمتر و راحتی بالاتری خواهد بود.
منبع :