چرا فرش هایم زود کثیف می شوند؟

بعضی از افراد می گویند که کلا قید قالیشویی را زده اند، چرا که فرش هایشان مدتی بعد از قالیشویی حتی از قبل هم کثیف تر می شود. البته این حرف کاملا بی اساس نیست، اما دلیلی برای "کثیف تر شدن فرش پس از قالیشویی" وجود دارد. در اینجا به شما خواهیم گفت که این دلیل چیست و چرا شما نباید به کلی قید قالیشویی را بزنید! به علاوه به نکاتی خواهیم پرداخت که بهتان کمک خواهند کرد فرش هایتان را تمیزتر نگه دارید.
اهمیت قالیشویی حرفه ای

فرش ها باید به صورت حرفه ای قالیشویی بشوند. هیچ کاری نیست که شما بتوانید با انجام آن در خانه نیازتان به قالیشویی حرفه ای را از بین ببرید، چرا که شما نمی توانید هیچ جایگزینی برای دستگاه های قالیشویی پر قدرت و حرفه ای در خانه داشته باشید.

شامپو فرش زدن یا حتی استفاده از ماشین های قالیشویی خانگی به کلی توصیه نمی شود: این ماشین ها (یا توان دست های شما در شامپو فرش کشیدن) قدرت کافی برای بیرون کشیدن همه مواد شیمیایی وارد شده به فرش را ندارند و قطعا مقداری شوینده در الیاف فرشتان باقی خواهد ماند. شاید با خود فکر کنید که اهمیتی ندارد که کمی صابون در فرشتان باقی مانده باشد، اما باید بدانید که صابون یا شوینده های باقی مانده در فرشتان پس از خشک شدن چسبناک شده و همه کثیفی های اطرافشان را شدیدا به خود جذب می کنند. اصلا به همین دلیل است که برخی ادعا میکنند که قالیشویی باعث می شود که فرش هایشان پس از مدتی کثیف تر بشوند. پس توصیه ما به شما آن است که قید قالیشویی خانگی را بزنید، ولی قالیشویی حرفه ای داستانی جدا دارد.

در قالیشویی حرفه ای تجهیزات و ماشین هایی استفاده می شوند که جایگزین خانگی آن ها وجود ندارد. همینطور، موادی که قالیشویان حرفه ای برای شست و شوی فرشتان استفاده می کنند تنظیم شده و با شوینده های خانگی متفاوتند. در نتیجه پس از قالیشویی حرفه ای هیچ ماده ای که به فرشتان آسیب بزند در آن باقی نخواهد ماند.

نکته مهمی که باید در اینجا به آن اشاره کنیم آن است که لفظ "قالیشویی حرفه ای" به معنی "هر شرکتی که فرش هایتان را می تواند بشورد" نیست. بسیاری از شرکت های قالیشویی اصلا حرفه ای نیستند و نه نیروی کار آموزش دیده دارند و نه دستگاه ها و تجهیزات مناسب. البته که قیمت های چنین شرکت هایی به طرز چشمگیری از شرکت های قالیشویی حرفه ای پایین تر هستند و تخفیف ها فوق العاده ای نیز به شما می دهند. اما اگر دوست ندارید که فرش هایتان کاملا آسیب ببینند و یا "خیلی زود پس ازقالیشویی باز کثیف شوند"، توصیه می کنیم که فرش هایتان را به اینجور مکان ها نسپارید، با تحقیق جلو بروید و دنبال شرکت هایی باشید که واقعا "حرفه ای" هستند.

درست و صحیح جارو بکشید

حالا که می دانید نباید خودتان فرشتان را قالیشویی کنید، این سوال پیش می آید که پس چطور فرش هایتان را در طول سال و بین قالیشویی ها تمیز و مرتب نگه دارید؟ جواب ما به شما این است که یاد بگیرید چطور درست جارو بکشید!

باید بدانید که سریع حرکت دادن جارو روی فرش ها شاید وقت کمی بگیرد و کار نسبتا راحتی باشد، اما روش غلطی برای جارو کشیدن است. شما با حرکت دادن سریع جارو روی فرشتان به مرور زمان باعث ساییده شدن الیاف آن خواهید شد و به علاوه 75 درصد کثیفی ها و گرد و غبار موجود میان الیاف فرش را به حال خود رها خواهید کرد. جارو کشیدن صحیح یعنی این که جارو را با آرامش و به آرامی روی فرش حرکت دهید تا همه کثیفی ها فرصت بیرون کشیده شدن را داشته باشند. به علاوه مهم است که از جارویی با قدرت مکش مناسب، کیسه ای خالی و فیلتری تمیز استفاده کنید!

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/187/%DA%86%D8%B1%D8%A7+%D9%81%D8%B1%D8%B4+%D9%87%D8%A7%D9%8A%D9%85+%D8%B2%D9%88%D8%AF+%DA%A9%D8%AB%D9%8A%D9%81+%D9%85%D9%8A+%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%9F/

اهمیت قالیشویی حرفه ای در دراز مدت

شاید برایتان پیش آمده باشد که مدتی پس از خریداری فرش های نوتان به توصیه شرکتی که فرشتان را از آن خریدید، فرشتان را به قالیشویان حرفه ای سپرده باشید و هزینه زیادی نیز کرده باشید، اما نتیجه نهایی به نظرتان ارزش تلاش ها و هزینه هایتان را نداشته باشد. چنین تجربه ای ممکن است این فکر را در ذهنتان شکل دهد که دفعه بعد وقتی فرشتان را به قالیشویی خواهید سپرد که "واقعا کثیف باشد". این فکر را دور بیندازید. فرش های شما بین هر 12 تا 18 ماه یک بار احتیاج به قالیشویی حرفه ای دارند، حتی اگر ظاهرشان "کثیف" نباشد. فرش دارای الیاف متراکمی است که شما نمی توانید داخل و میان آن ها را ببینید، و صرفا چون فرشتان "تمیز به نظر می رسد" دلیل نمی شود که واقعا نیز تمیز باشد. رها کردن فرش هایتان به حال خودشان برای چندین سال (حتی اگر ظاهرشان نهایتا قابل قبول به نظر برسد) باعث خواهد شد که گرد و غبار گیر کرده میان الیاف آن ها عمرشان را نصف کنند و به علاوه فرش هایتان را به منبع حساسیت یا حتی جایی برای رشد قارچ ها مبدل خواهد کرد. موارد زیر فوایدی هستند که قالیشویی حرفه ای برای شما، خانواده و محیط زندگیتان دارند.

رنگ و روی اتاق هایتان بهتر خواهد شد

هر چقدر هم که فرشتان از قبل تمیز به نظر برسد، نمی توانید انکار کنید که قالیشویی حرفه ای باعث می شود که رنگ و روی فرشتان باز شده و فضای اتاق هایتان دلچسب تر و تمیزتر از قبل به نظر برسند. همین تاثیر باعث می شود که قالیشویی حرفه ای با وجود هزینه هایش باز هم ارزشش را داشته باشد!قالیشویی حرفه ای همه کثیفی های در دیدرسی که شاید خیلی به نظرتان نیایند را نیز کاملا تمیز می کند و می تواند باعث شود فرشتان کاملا نو به نظر برسد.

بلند شدن طول عمر فرشتان

همان طور که گفتیم گرد و غبار عمر فرش را نصف می کند. ذرات کثیفی گیر کرده میان الیاف فرش، الیاف فرش را به مرور زمان تکه تکه و خراب می کنند و باعث می شوند فرشتان کم کم ساییده شده و از بین برود. فرش های شما سرمایه گزاری های بلند مدت شما هستند و طبیعتا می خواهید عمر آن ها به حداکثر برسانید. جارو کشیدن در روند جدا کردن گرد و غبار از میان الیاف بسیار مهم است اما تنهاقالیشویی حرفه ای می تواند این ذرات را به صورت تمام و کمال بیرون بکشد.

جلوگیری از حساسیت و بیماری ها

این نکته در صورت که کودک یا حیوان خانگی داشته باشید اهمیتی چند برابر پیدا می کند. کودکان و حیوانات خانگی سیستم تنفسی حساس تری دارند و فرش ها کثیف می توانند در دراز مدت زمینه ایجاد شدن حساسیت ها و بیماری هایی را در آن ها ایجاد کند. میان الیاف فرش جایی مناسب برای رشد قارچ و باکتری هایی است که عوامل این حساسیت ها و بیماری ها هستند. قالیشویان حرفه ای در تمیز کردن فرش هایتان از روش بخارشویی استفاده می کنند و دمای بالای این روش قارچ ها و باکتری های موجود در فرشتان را از بین خواهد برد. قالیشویی حرفه ای برای حفظ سلامت شما و اعضای خانوادتان کاملا ضروری است.

هوای اتاق ها بهتر خواهد شد

البته این نکته در باره قالیشویی فرش های کاملا کثیف بیشتر ملموس خواهد بود. حتی اگر فرشتان را همیشه با دقت لکه زدایی کنید نیز باز هم پس از چند بار ایجاد شدن لکه قطعا بوی فرشتان تغییر خواهد کرد؛ حتی اگر در ظاهر لکه ای دیده نشود. بهترین راه حل برای این مشکل قالیشویی حرفه ای است.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/186/%D8%A7%D9%87%D9%85%D9%8A%D8%AA+%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%B4%D9%88%D9%8A%D9%8A+%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87+%D8%A7%D9%8A+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%B2+%D9%85%D8%AF%D8%AA/

تهیه پایان نامه و چاپ مقاله

انجام پایان نامه

طرح کلی

طرح کلی دیدی کامل و کلی از نکات اصلی انجام پایان نامه شما ارائه می کند. این قسمت ساختار انجام پایان نامه تان را روشن و واضح می سازد و به شما کمک می کند تا تمرکز اصلی و درست کارتان را پیدا کنید. طرح کلی همچنین می تواند در جلسات تز مورد استفاده قرار بگیرند مخصوصا در اوایل کارتان. ممکن است شما احساس کنید که باید انجام پایان نامه تان را دوباره طرح ریزی کنید. در این صورت کار روی طرح کلیتان می تواند راه خوبی برای معنادار ساختن تغییرات لازم باشد. یک طرح کلی خوب نشان می دهد که چگونه قسمت های محتلف به هم مربوط شده اند و راهنمایی مفید برای خواننده می باشد. معمولا کار منطقی این است که طرح کلیتان را در انتهای مقدمه قرار دهید اما قانون این قضیه مثل یک مجسمه ثابت و غیر قابل انعطاف نیست. از احتیاط بیشتری استفاده کنید: چه چیزی بیشتر به درد خواننده می خورد؟ اطلاعات باید در جای درست بیاید- نه زیادی دیر و نه زیادی زود.

چاپ مقاله

با یک جمله جدید و جهت دار چاپ مقاله تان را شروع کنید. با یک جمله قوی شروع کنید. مقالات روزنامه ای با یک جمله قوی شروع می شوند که به منظور جلب توجه خواننده و ایجاد علاقه در وی به وجود آمده اند. این یکی از مهم ترین قسمت های نوشته شماست پس با قسمت های خوب زمان نوشتن یک مقاله خبری شروع کنید. زاویه و جهتتان یادتان نرود!

  • این جمله باید فقط و فقط به اندازه یک جمله باشد و باید به سادگی اما در نهایت کاملی موضوعچاپ مقاله تان را نام ببرد.
  • زمانی را که باید برای مدرسه انشا می نوشتید یادتان می آید؟ آن موقع هم باید جمله های گیرا و گویا می نوشتید و مگر چه فرقی با الان داشت؟
  • به خوانندگانتان اجازه دهید بدانند موضوع چاپ مقاله خبریتان چیست، چرا مهم است و بقیهچاپ مقاله تان شامل چه چیزهایی می شود.

تمامی جزئیات را ارائه کنید. قدم بسیار مهم بعدی برای چاپ مقاله خبری شامل ساختن تمامی اطلاعات و شواهد و جزئیاتی است که به جمله شما مرتبط هستند. نکات ابتدایی این که چه اتفاقی رخ داده است را شامل سازید و این که کجا و کی این اتفاق رخ داده است، چه کسی در آن نقش داشته و چرا این قضیه حائز اهمیت می باشد.

  • این جزئیات مهم هستند و دلیلش هم این است که این ها نقاط مرکزی چاپ مقاله شما هستند که به طور کامل به خواننده تان اطلاعات می دهند.
  • در صورتی که متنی نظری دارید تهیه می کنید، این جا جایی است که شما باید نظرتان را هم ثبت کنید.

اطلاعات اضافه را به همراه شواهد اصلی بیاورید. پس از این که تمامی شواهد اولیه را لیست کردید، هر نوع اطلاعات اضافی را که ممکن است به خواننده تان کمک کنند تا بیشتر بیاموزند، شامل سازید. به عنوان مثال راه های ارتباطی، شواهد بیشتر در مورد موضوع یا مردم دخیل در آن و همچنین سخنان دیگران در مصاحبه هایشان شامل این موارد می شوند.

  • این اطلاعات بیشتر به جمع بندی چاپ مقاله کمک می کنند و می توانند به شما در افزودن نکات جدید در حالی که پیش می روید کمک کنند.
  • در صورتی که نظری دارید، این جا جایی است که دیدگاه های متضاد را شناسایی می کنید و مردمی که این دیدگاه ها را دارند معرفی می کنید.
  • یک چاپ مقاله خبری خوب طرح کلی از شواهد و اطلاعات ارائه می کند. چنین چاپ مقاله ای همچنین به خوانندگان اجازه می دهد در سطحی احساسی با آن رفتار کنند.
  • برای این که خوانندگان خود را درگیر کنید، باید اطلاعات را به اندازه ای کافی ارائه کنید که هر کسی که چاپ مقاله خبری شما را می خواند بتواند یک نظر درست بدهد حتی اگر با شما مغایرت داشته باشد.

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/185/%D8%AA%D9%87%D9%8A%D9%87+%D9%BE%D8%A7%D9%8A%D8%A7%D9%86+%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+%D9%88+%DA%86%D8%A7%D9%BE+%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87/

چطور مثل یک بدنساز غذا بخوریم

اگر دارید روی عضله سازی کار می کنید، حتما خودتان می دانید که تنها ورزش های بدنسازی کافی نیستند و لازم است که تغذیه و رژیم خود را نیز تنظیم کنید. بدنسازان تلاش خود را بر این می گذارند که چربی بدنشان را پایین تر از حد نرمال نگه دارند: بین 3 تا 8 درصد برای مردان و 10 درصد برای زنان. این کار برای ان است که عضلات دیده شوند و زیر لایه ای از چربی پوشانده نشوند. غذا خوردن مثل یک بدنساز به شما کمک خواهد کرد که عضله سازی کنید و از شر چربی های اضافه تان خلاص شوید. خلاصه این رژیم و روش آن به این صورت است که میزان مصرف پروتئین و فیبرتان بالا برده و در عوض کربوهیدرات یا چربی ناچیزی مصرف می کنید. در این رژیم تعداد وعده های غذایی بیشتر از حالت معمول است.

به اندازه کافی پروتئین بخورید

حتما می دانید که رژیم بدنسازان سرشار از مکمل پروتئین است. عضله سازی به پروتئین بالایی نیاز دارد و پروتئین اضافی نیز تبدیل به کالری خواهد شد. برای بیشتر مردم 0.8 گرم پروتئین به ازای هر کیلو وزن در روز پروتئین بالایی محسوب می شود ولی بدنسازان باید این میزان را به چیزی بین 1.2 الی 1.7 برسانند.

از مایعات مقوی در بین وعده ها استفاده کنید

شیک های مکمل بدنسازی پروتئین که از پودرهای مکمل بدنسازی پروتئین درست می شوند، راهی عالی برای گرفتن انرژی بیشتر میان وعده ها هستند. این شیک ها برای از بین بردن هوس غذاهای نامناسب بسیار پر کاربرد هستند.

هیچ وعده ای را جا نیندازید

جا انداختن وعده های غذایی به بدی جا انداختن یک سری از تمرینات ورزشیتان است. بدن شما برای عضله سازی به مواد غذایی نیاز دارد.

تعادل را حفظ کنید

درست است که مکمل پروتئین بخش مهمی از رژیمتان را تشکیل می دهد، اما استفاده از کربوهیدرات های مناسبی که در سبزیجات یافت می شوند نیز بسیار مهم است و باید بخشی از رژیمتان باشد. برخی از بدنسازان بروکلی، اسفناج و مارچوبه را پیشنهاد می دهند، اما گزینه های متعددی هستند که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید.

به اندازه کافی آب بنوشید

بیشتر بدن شما از آب تشکیل شده. برای این که بدنتان عملکرد درستی داشته باشد، لازم است به اندازه کافی آب بنوشید. این نکته برای همه افراد مهم است، ولی برای کسانی که تمرینات سخت ورزشی انجام می دهند مهم تر است.

چربی رژیمتان را تنظیم کنید

کمی چربی اشکالی ندارد ولی از غذاهایی که چربی اضافی مثل کره دارند یا غذاهای سرخ شده شدیدا بپرهیزید.

غذای پروسس شده نخورید

بدنسازان سعی می کنند "غذای تمیز" بخورند. این یعنی نباید غذاهای فست فود یا پروسس شده بخورید. این غذا ها به چربی تبدیل می شوند، نه عضله.

شیرینی نخورید

در اغلب موارد کلا از مصرف هر چیزی که حاوی شکر سفید و سایر کربوهیدرات های ساده است بپرهیزید. این غذاها کالری های توخالی هستند که جایگزین غذاهای مناسب تر و عضله ساز می شوند. چنین غذاهایی را کلا از خانه تان بیرون ببرید که مبدا وسوسه نشوید از آن ها بخورید. قبل از خواب به هیچ وجه کربوهیدرات نخورید. از آنجایی که قرار نیست تا چند ساعت بعد هیچ ورزشی بکنید بدنتان این کربوهیدرات را به عنوان چربی جذب خواهد کرد. تنها یک استثنا وجود دارد: اگر بلافاصله بعد از ورزش هوس یک کربوهیدرات ساده (مثلا بیگل) کردید، اشکالی ندارد که بعضی اوقات از اینجور چیز ها بخورید؛ البته به شرطی که مصرف پروتئینتان فراموش نشود.

زیادی غذا نخورید

برخی تصور می کنند رژیم بدنسازی یعنی هرچقدر که می خواهند باید بخورد. این تصوری غلط است. بدنسازان باید به میزان تغذیشان درست مثل هر کس دیگری توجه داشته باشند.

ادامه دارد...

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/184/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1+%D9%85%D8%AB%D9%84+%D9%8A%DA%A9+%D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2+%D8%BA%D8%B0%D8%A7+%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%B1%D9%8A%D9%85/

مشاور تبلیغات دیجیتالی

فکر می کنم شما نیز موافق باشید که بازاریابی دیجیتالی و همه زیر شاخه هایش (سئو، شبکه های اجتماعی، تولید محتوا، ایمیل و غیره) در این دوره و زمانه برای موفقیت و بزرگ شدن هر شرکتی لازم است. در دنیا حدود 4 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و 3.4 میلیارد نفر به صورت فعال در شبکه های مجازی عضو هستند. با در نظر گرفتن این آمار، می توان درک کرد که روش های بازاریابی دیجیتالی می توانند چندین برابر روش های سنتی موثر باشند.

با همه این اوصاف، فعالیت موثر در فظای مجازی و مشاور تبلیغات مناسب، به خصوص برای شرکت های کوچک تر یا تازه تاسیس، می تواند کار طاقت فرسایی باشد.

در این مقاله ما با ارائه مشاور تبلیغات و نکات مهم تبلیغات دیجیتالی به شما و تیمتان کمک خواهیم کرد.

مشتری خود را بشناسید

بزرگ ترین منبع الهام بخش تبلیغات شما مشتریانتان هستند. این مشتریانتان هستند که تعیین می کنند تبلیغاتتان باید به چه صورت، چه زمانی و چطور تولید و پخش شوند. خودتان را مسئول خواسته مشتری بدانید و طبق آن خواسته جلو بروید.

برای هر مرحله از فرآیند خرید محتوا بسازید

برای یک مشتری احتمالی که در باره نوع محصول یا خدمات شما هیچ نوع اطلاعاتی ندارد، برخورد با تبلیغاتی که به او پیشنهاد تخفیف می دهد هیچ معنی ندارد. از طرفی دیگر، اطلاعات ابتدایی نیز برای کسی که آماده برای خرید است کاربردی ندارند. تمرکز خود را روی یک مرحله از فرآیند خرید نگذارید و توجه داشته باشید که افراد مختلفی تبلیغات شما را خواهند دید که خیلی از آن ها خریداران احتمالی هستند؛ اما در صورتی که اطلاعات درست و مناسب را در اختیارشان قرار ندهید ممکن است این مشتریان احتمالی را از دیت بدهید.

فقط درباره محصول یا خدمتتان ننویسید

وبلاگتان را پر از مطالبی نکنید که همگی مربوط به محصول یا خدماتتان باشند. این کار میتواند باعث شود که کسانی را که به وبلاگتان برخورد می کنند را از وبلاگتان برانید. در عوض، دنبال این باشید که بفهمید مخاطبینتان چه علایقی دارند، و این که چطور می توانید محتوایی تولید که هم علایق آن ها را در نظر بگیرد و هم زمان نیز تبلیغاتی برای محصولات یا خدماتتان باشد. برای مثال، اگر می خواهید قهوه جوش بفروشید، می توانید در چند قسمت محتوایی تولید کنید که مربوط به بهبود بخشیدن و بالا بردن سرعت کار های روتین صبح باشد.

روی بلند مدت تمرکز کنید

دنبال موفقیت های دم دستی نباشید. ما به عنوان مشاور تبلیغات درک می کنیم که روند مشاور تبلیغاتدیجیتالی تا چه حد می تواند طاقت فرسا باشد. اما به کار بردن راه حل های کوتاه مدتی که می توانند در حد یک جرقه برایتان ایجاد موفقیت کنند راه درستی نیست. یادتان باشد که هدفتان بلند مدت باشد، و روشتان مشتری مداری.

از سئو در استراتژیتان استفاده کنید

درباره سئو آموزش ببینید و استراتژی های آن را در انتخاب موضوع و انتشار محتوا پیاده کنید. این کار بهترین راه برای افزایش ترافیک در بلند مدت است.

هنگام تحلیل عملکرد یک تبلیغ همه جوانب را در نظر بگیرید

وقتی که یک تبلیغ بد را می بینید، به این فکر کنید که چرا این تبلیغ "بد" یا نامناسب است. در نظر بگیرید که افراد عملا چطور با آن تبلیغ برخورد می کنند؛ مثلا تبلیغات گوگل با جستجو کلمات کلیدی توسط افراد بالا خواهند آمد و همین دلیل هم این تبلیغات متناسب و مربوط به نیاز فرد هستند.
اگر تبلیغتان عملکرد خوبی نداشته لزوما به این معنی نیست که خود تبلیغ خوب نبوده است. برای درک عملکرد تبلبغاتتان به دنبال آن باشید که بفهمید تبلیغاتتان به چه نحوی به افراد می رسند. تنها با در نظر گرفتن همه نکات می توانید به تبلیغتان بهبود ببخشید.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/183/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1+%D8%AA%D8%A8%D9%84%D9%8A%D8%BA%D8%A7%D8%AA+%D8%AF%D9%8A%D8%AC%D9%8A%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%8A/